نویسنده: آرش عیاری
// یکشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۱

بهترین کنفرانس نمایشگاه E3 2015 از نگاه کاربران زومجی

نمایشگاه E3 2015 با انبوهی از بازی‌های و شگفتی‌های مختلف به پایان رسید و شرکت‌هایی مانند بتسدا، اسکوئرانیکس و البته بازی‌های پی‌سی برای اولین بار به برگزاری نطق اختصاصی پرداختند اما به نظر شما بهترین کنفرانس امسال را چه شرکتی برگزار کرد؟ در ادامه می‌توانید در نظرسنجی زومجی شرکت کنید.

E3 امسال، بدون هیچ شکی یکی از بهترین و مهیج‌ترین نمایشگاه‌های حوزه بازی‌های ویدیویی در چند سال اخیر بوده است. نمایشگاهی که هم پر از بازی‌های جدید و نورآور بود و هم نگاهی به قدیمی‌ها داشت. نمایشگاهی هم شاهد تقابل نِیتِن درِیک با لارا کِرَفت بود و هم دوباره توانست میزبان بازی جادویی فامیتو اوئدا یعنی The Last Guardian باشد.

یکی دیگر از ویژگی‌های E3 امسال، نطق‌های اختصاصی شرکت‌هایی مانند بِتسدا و اسکوئرانیکس بود؛‌ شرکت‌هایی که تواسنتند در اولین حضور مستقل خود در نمایشگاه E3، نمایشی درخشان داشته باشند. از آن‌طرف سونی و مایکروسافت، به سنت چند سال اخیر، نطقی بزرگ و پر از بازی برگزار کردند. در این بین، نینتندو حضوری کم رنگ‌ در E3 امسال داشت و با یک نمایش از پیش ضبط شده به لوس‌آنجلس آمد.

اما از نظر شما، بهترین کنفرانس امسال را چه شرکتی برگزار کرد. در این بین ممکن است فاکتورهایی مانند بازی‌های حاضر، کیفیت برگزاری و البته شگفتی نیز دخیل باشد. در ادامه می‌توانید نظر خود درباره بهترین کنفرانس امسال را ثبت کنید و روز سه‌شنبه ساعت ۲۱ شاهد نتیجه پایانی این نظر سنجی باشد.

پس از پایان نظرسنجی و اعلام نظر کاربران، تیم زومجی نیز بهترین کنفرانس امسال را اعلام خواهد کرد.

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده