نویسنده: مرتضی تقوی
// جمعه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۴۵

عرضه ی ابزارهای بسیار جالب برای بخش آنلاین بازی GTA V

راک‌استار، توسعه دهنده بازی Grand Theft Auto V اعلام کرد که محتوای جدیدی در بخش آنلاین برای آن هایی که می خواهند پول های دزدی ای که به زحمت در آورده اند را خرج کنند، برنامه ریزی کرده است. این می‌تواند خبر خوبی برای مخاطبان بخش آنلاین این بازی پرطرفدار باشد.

توسعه دهنده ی GTA V یک ماشین جدید و و یک اسلحه که می توان گفت یک پیستول جدید یا ارتقا داده شده است، برای بخش آنلاین معرفی کرده است. این پیستول شبیه یک اسلحه ی ۰.۵۰ میلیمتری بهینه شده از GTA 5 است. ماشین اسپورت معرفی شده نیز در هایش به بالا باز می شود و حداقل دو تغییر آشنا دارد: یکی چراغ های مخصوص رالی که در زیر سپر قرار گرفته است و دومی سپر کربنی است. هر دوی این تغییرات هم اکنون از طریق Los Santos Customs در دسترس هستند.

راک استار در این مورد می گوید:

ما همچنین مشغول کار بر روی بروزرسانی جدیدی هستیم که ابزار های بسیار جالبی را در اختیار شما قرار می دهد تا از دست آورد های غیر قانونی تان لذت ببرید و آن ها را به رخ بکشید {!} . فعلا در حال حاضر اسکرین شات بالا یک چشمه از این بروز رسانی را نمایش می دهد.

این توسعه دهنده همچنین اضافه کرد با وجود اینکه محتوا های قابل دانلود برای این بازی در راه هستند اما نباید به این زودی منتظر سرقت های جدید باشیم:

آن‌هایی که درخواست اضافه شدن سرقت های بیشتر دارند، خواشمندیم درک کنند که سرقت های بخش آنلاین بازی Grand Theft Auto کار و زمان زیادی را برده اند تا ساخته شده اند، بنابراین ساخت و طراحی سرقت های جدید مانند ماد ها و مراحل دیگر به این سادگی نیست؛ ولی ما روی به روزرسانی های جالب دیگری برای بخش آنلاین کار می کنیم که می توانید در ماه های آتی منتظر آنها بمانید.

دیشب راک‌استار تایید کرد بازیکنانی که از ماد های بخش تک نفره بر روی نسخه ی پی سی استفاده می کنند بن نمی شوند ولی خود این ماد ها می توانند سبب اختلالاتی در بازی شود.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده