// سه شنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

چنگک بازی Just Cause به بازی GTA V اضافه شد

به طور حتم طرفداران بازی Just Cause آن چنگک معروف این بازی را به خاطر دارند. حالا به لطف ماد سازان این چنگک در بازی GTA V هم در دسترس قرار گرفته است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

شما با این چنگک می‌توانید در مدت زمان کوتاهی به نقاط اطراف خود بروید. مثلا به یک بالگرد متصل شوید، به بالای یک آپارتمان بزرگ بروید و درون یک شخص آن را فرو کنید و او را سمت خود بِکشید. در کل این چنگک آزادی عمل بسیاری در اختیار شما قرار می‌دهد.

این ایده مدت‌ها بود که در ذهن بازیکنان GTA V نقش بسته بود و حال به لطف جامعه‌ی ماد سازان این امر محقق شده است. این ماد توسط شخصی با نام مستعار JulioNIB ساخته شده و می‌توانید با مراجعه به سایت gtaxscripting این ماد را دانلود کنید.

حال که صحبت از بازی Just Cause شد، لازم به ذکر است که نسخه‌ی سوم این بازی در آبان ماه سال گذشته معرفی و اولین ویدئو از گیم‌پلی بازی هم اواسط اردیبهشت منتشر شد.

ویدئویی نیز از این ماد تهیه شده است که در زیر می‌توانید مشاهده کنید:

دانلود ویدئو با کیفیت 360p

بازی GTA V برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3،ایکس‌باکس 360 در پاییز ۱۳۹۲و ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 (پاییز ۱۳۹۳) منتشر شده بود. نسخه‌ی رایانه‌های شخصی ویندوزی بازی هم پس از تاخیرهای فراوان در تاریخ ۱۴ آپریل (۲۵ فروردین ۱۳۹۴) در دسترس قرار گرفت.

منبع: vg247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده