// جمعه, ۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۰

اشلی جانسون به جمع صداپیشگان بازی Tales from the Borderlands پیوست

اشلی جانسون که پیش از این صدای او را در بازی The Last of Us، یکی از بهترین بازی‌های استودیوی ناتی داگ در نسل قبل، شنیده بودیم قرار است به جمع صداپیشگان بازی Tales from the Borderlands که به دست استودیوی تل‌تیل ساخته می‌شود بپیوندد. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

لورا پریسکو یکی از کارکنان استودیوی تل‌تیل خبر مربوطه را از طریق حساب شخصی تویتر خود منتشر کرد. پس از آن جاب استافر مدیر بخش ارتباطاتِ استودیو نیز توضیحاتی در رابطه با نقش و حضور اشلی جانسون در بازی ارائه داد.

من نمی‌خواهم چیزی از داستان بازی را لو بدهم اما باید بگویم او نقشی بسیار مهم و حیاتی خواهد داشت. قسمت سوم واقعا لذت بخش خواهد بود.

جانسون قبل از اینکه با ایفای نقش الی در صنعت بازی سازی معروف شود، در یک سریال تلویزیونی با نام Growing Pains نیز حضور داشت. همچنین او در فیلم سینمایی What Women Want به کارگردانی مل گیبسون نیز ایفای نقش کرده بود. در حوضه‌ی بازی‌های رایانه‌ای نیز جدا از بازی The Last of Us می‌توان به حضور او در چندین نسخه‌ی مختلف از مجموعه‌ی Ben 10 یا بازی Infamous: First Light اشاره کرد.

البته اشلی جانسون تنها شخصیت معروفی نیست که در بازی Tales from the Borderlands ظاهر می‌شود. پاتریک واربتون که در سریال‌های معروفی مانند Seinfeld و Family Guy حضور داشته به علاوه‌ی کریس هاردویک کمدین معروف نیز در این بازی ایفای نقش می‌کنند. همچنین جدا از شخصیت‌های تلویزیونی صداپیشگان معروف صنعت بازی سازی مانند نولان نورث، تروی بیکر و لاورا بیلی نیز در بازی نقش‌های مهمی را اجرا می‌کنند.

دو قسمت اول این بازی با نام‌های Zer0 Sum و Atlas Mugged طی ماه‌های نوامبر ۲۰۱۴ و مارچ ۲۰۱۵ به ترتیب عرضه شدند. استودیوی تل‌تیل هنوز تاریخ عرضه‌ی مشخصی برای قسمت سوم اعلام نکرده است. نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده