نویسنده: محسن وزیری
// جمعه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۰

تماشا کنید: Driver از نوع قایق سواری برای گوشی‌ های هوشمند!

سری بازی‌های Driver معمولاً درباره‌ی اتومبیل‌رانی است و البته گاهی هم رانندگی هنگامی که به کما رفتید، ولی در جدیدترین نسخه‌ی این بازی، ماشین‌ها جای خود را به قایق‌های پرسرعت داده‌اند. با تریلر معرفی این بازی همراه زومجی باشید.
این نسخه Driver: Speedboat Paradise نام دارد و ماه آینده برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها منتشر می‌شود. این بازی، بازیکن را جای راننده‌هایی قرار خواهد داد که در مسابقه‌های غیرقانونی قایق‌های پرسرعت شرکت می‌کنند و نتیجه هم بسیار شبیه بازی کلاسیک Hydro Thunder خواهد بود. یوبی‌سافت بازی خود را با متن جذاب زیر معرفی کرده است:
شما یک راننده‌ی جوان بی‌پروا هستید که سعی دارید در دنیای بی‌رحم مسابقات غیرقانونی قایقرانی برای خود اسم و رسمی به پا کنید. اما جسجتوی شما برای ثروت و شهرت هنگامی که به جان تنر، پلیس افسانه‌ای برخورد می‌کنید دچار پیچیدگی‌های غیرمنتظره‌ای می‌شود.
به گفته‌ی یوبی‌سافت، Driver: Speedboat Paradise دارای اکشنی به سبک بازی‌های آرکید خواهد بود و امکان شخصی‌سازی قایق‌ها نیز وجود دارد. این بازی همچنین شامل خلاف‌کاران مشکوک، زنان زیبا و البته یک مأمور اف‌بی‌آی که ما را یاد کوین بیکن می‌اندازد، خواهد بود. بازی Driver: Speedboat Paradise سال گذشته به طور محدود در بعضی مناطق مانند استرالیا و نیوزیلند عرضه شده بود. اما حالا این بازی که دارای پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای نیز هست، ماه آینده به طور جهانی منتشر خواهد شد.

دانلود ویدیو

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده