نویسنده: زومجی زومجی
// چهار شنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۳۰

پچر: برای سونی دوم شدن اهمیت ندارد، اما آن‌ها می‌خواهند اول شوند

مایکل پچر در جدیدترین صحبت‌های خود، از اهداف و بینش دو شرکت سونی و مایکروسافت درمورد موفقیت صحبت می‌کند. با زومجی همراه باشید.
مایکل پچر (Michael Pachter) در تازه‌ترین گفتگوی خود با گیم اینفورمر از عواملی سخن گفته است که به عقیده او «انگیزه‌های سونی و مایکروسافت» در رقابت دو کنسول هستند:
من بسیار کجنکاو هستم تا جدیت سونی درمورد برنده شدن در رقابت میان دو کنسول را ببینم. هنگامی که شما به یکی از افراد مایکروسافتی بگویید: 'اگر سونی کنسول بیشتری در مقایسه با شما به فروش برساند و شما تنها ۱۵۰ میلیون ایکس‌باکس بفروشید، آیا به این دو موضوع اهمیت می‌دهید؟ آن‌ها صد در صد در جواب خواهند گفت:«معلوم است که اهمیت می‌دهیم!». اگر همین سوالات را از افراد سونی بپرسید، آن‌ها در جواب شما خواهند گفت:«اگر ما ۱۵۰ میلیون کنسول به فروش برسانیم، میزان فروش مایکروسافت چه اهمیتی خواهد داشت؟» راستش را بخواهید من فکر می‌کنم هدف سونی، برجای گذاشتن یک عملکرد خوب، و بدست آوردن پول است. اما در مقابل راه و روش مایکروسافت، برنده شدن است. در این میان مردم، نظرات متفاوتی در مورد اینکه «کدام راه صحیح‌تر است» دارند.
به عقیده پچر، سونی قیمت خود را به اندازه ۳۵۰ دلار مایکروسافت کاهش نخواهد داد و رقابت کردن با مایکروسافت در این بخش را شروع نمی‌کند:
هم اکنون موضوع هیجان انگیز این است که آیا سونی به رقابت می‌پردازد؟ چرا که پیش از این آن‌ها صادقانه اعلام کردند به  پیشی گرفتن فروش ایکس‌باکس وان از پلی‌استیشن 4 اهمیت نمی‌دهند. اما حقیقت این است که آن‌ها این هفته، به این موضوع اهمیت می‌دهند. آن‌ها نمی‌خواهند در جایگاه دوم باشند. درواقع دوم بودن برای آن‌ها آن‌چنان اهمیت ندارد، اما آن‌ها دوست دارند تا جایی که می‌توانند،  در جایگاه اول قرار بگیرند، زیرا این موضوع برای گیمرها مناسب است. اگر قیمت پلی‌استیشن 4 نیز به ۳۴۹ دلار کاهش یابد، همه مخاطبان سود می‌کنند و با ۳۴۹ دلار، شما صاحب خیلی چیزها می‌شوید.
پچر در بخش دیگری از صحبت‌های خود با گیم اینفورمر، درمورد قیمت ایکس‌باکس وان و عدم برگشت آن به قیمت ۳۹۹ دلار سخن گفته بود. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده