نویسنده: مرتضی تقوی
// چهار شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۰

تاریخ عرضه بازی Resident Evil 0 Remaster اعلام شد

کمپانی کپ‌کام تاریخ انتشار نسخه بازسازی شده Resident Evil Zero را اعلام کرد که بر اساس آن، اواخر دی ماه می‌توان این بازی را تجربه کرد. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

پس از آنکه کپ‌کام دست به ساخت نسخه‌های جدید اما نا موفق مجموعه‌ی فوق‌العاده محبوب Resident Evil زد، با تغییر سیاست تصمیم گرفت تا با بازسازی نسخه‌های خاطره انگیز قدیمی دل طرفداران این سری را دوباره به دست آورد. اکنون هم تاریخ عرضه‌ی یکی دیگر از بازسازی‌ها به نام Resident Evil 0 Remaster اعلام شده است. این بازی در تاریخ ۱۹ ژانویه (۲۹ دی ماه) برای پلتفرم‌های پی‌سی، پلی‌استیشن 3، پلی استیشن‌4، ایکس‌باکس 360 و ایکس باکس‌وان عرضه خواهد شد. قیمتی هم که برای این نسخه در نظر گرفته شده ۱۹/۹۹ دلار، ۱۹/۹۹ یورو یا ۱۵/۹۹ پوند است.

گیمر‌ها از همین امروز می‌توانند این بازی را پیش خرید کنند و لباس cheerleader را برای شخصیت رِبِکا و یک پِرک مخصوص تکاور برای شخصیت بیلی داشته باشند. همچنین یک تیشرت زیبا هم برای ربکا طراحی شده است که تنها در اختیار کاربرانی قرار می‌گیرد که این بازی را پیش خرید کنند.

ption id="attachment_86529" align="aligncenter" width="790"]resident_evil_0_costume1 تیشرت ربکا، مخصوص افرادی که بازی را پیش‌خرید کنند.

همچنین بازی Resident Evil 0 Remaster به همراه بازی Resident Evil HD (که پیش از این به صورت دیجیتالی عرضه شده بود) در قالب پکی به نام Resident Evil: Origins Collection در تاریخ ۲۹ دی (آمریکای شمالی) و ۲ بهمن (اروپا) منتشر خواهد شد.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده