نویسنده: مرتضی تقوی
// چهار شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

انتشار نسخه های India و Russia از بازی Assassin’s Creed Chronicles

پیش از این نسخه یا قسمت اول سری بازی Assassin’s Creed Chronicles با نام China منتشر شده بود، اما به تازگی اعلام شده است که نسخه‌های India و Russia هم در راهند تا اوایل سال آینده ی میلادی در اختیار گیمر‌ها قرار گیرند. با جزئیات این خبر با زومجی همراه باشید.

پس از عرضه‌ی بازی Assassin’s Creed Chronicles: China، اخبار تازه‌ای منتشر شده است مبنی بر این‌که نسخه‌های Assassin’s Creed Chronicles: India و Assassin’s Creed Chronicles: Russia هم در اوایل سال ۲۰۱۶ میلادی برای دانلود در دسترس خواهند بود.

طبق برنامه‌ریزی‌ها، نسخه‌ی India در تاریخ ۱۲ ژانویه (۲۲ دی ماه) و نسخه‌ی Russia  در تاریخ ۹ فوریه (۲۰ بهمن) برای پلتفرم‌های پی‌سی، پلی استیشن ‌4 و ایکس‌باکس‌ وان منتشر خواهد شد.

سه گانه‌ی Assassin’s Creed Chronicles که شامل نسخه‌ی پیشین China و دو نسخه‌ی جدید است، به صورت یک باندل دیجیتالی نیز برای هر سه پلتفرم در تاریخ ۲۰ بهمن عرضه خواهد شد.

همچنین در همان روز نسخه‌ی فیزیکی این سه گانه برای پلی استیشن‌4 و ایکس‌باکس‌ وان در اختیار گیمر‌ها قرار خواهد گرفت و نسخه‌ی دیجیتالی برای پلی‌استیشن ویتا هم در تاریخ ۱۷ فروردین منتشر خواهد شد.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده