نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۰۴

تماشا کنید: تریلر گیم‌پلی بازی Far Cry: Primal در مراسم جوایز بازی‌های ویدیویی

همان‌طور که پیش از این هم وعده داده شده بود، یوبی‌سافت اولین ویدیو از گیم‌پلی بازی Far Cry: Primal را در جریان مراسم جوایز بازی‌های ویدیویی ۲۰۱۵  نمایش داد. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.
بازی Far Cry: Primal داستان انسان‌های اولیه را در عصر پارینه‌سنگی روایت می‌کند که باید در تقابل با محیطی وحشی برای بقا تلاش کنند. در تریلر نمایش داده شده از بازی نیز دقیقا چنین المان‌هایی به چشم می‌خورند و شخصیت اصلی با جانوران وحشی و حتی دشمنان انسانی مبارزه می‌کند. سلاح‌های بازی را انواع سلاح‌های سرد مثل چند نوع مختلف نیزه تشکیل می‌دهند و یک تیر‌کمان نیز در بازی وجود خواهد داشت. همچنین امکان استفاده از حیوانات به عنوان همراه وجود دارد که در تریلر پخش‌شده، شاهد همکاری شخصیت اصلی با موجوداتی مثل خرس، گرگ و ببر هستیم. آخرین و می‌توان گفت متفاوت‌ترین نسخه از سری بازی‌های فار‌کرای، در تاریخ ۴ اسفند ۹۴ برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر گیم‌پلی این بازی را تماشا کنید:

|

[alert variation="alert-info"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به The Game Awards 2015 به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید.[/alert] منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده