نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

به‌روز‌رسانی Star Wars Battlefront با هدف رفع تعدادی از باگ‌ های بازی منتشر شد

کمپانی دایس، سازنده Star Wars Battlefront همزمان با انتشار بسته الحاقی رایگان نبرد جاکو، یک به‌روزرسانی با هدف رفع برخی‌ باگ‌ها و بالانس کردن بخش‌های مختلف بازی، منتشر کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
دیروز کمپانی دایس، سازنده Star Wars Battlefront اولین بسته الحاقی رایگان بازی را با نام Battle of Jakku منتشر کرد. همزمان با این بسته الحاقی، یک به‌روزرسانی جدید نیز برای بازی برروی تمامی پلتفرم‌ها منتشر شد. این به‌روزرسانی با هدف رفع برخی‌ باگ‌ها، ایجاد کردن تعادل بیشتر، بهتر کردن برخی‌ از المان‌های رابط کاربری و ایجاد پایداری بیشتر در بازی منتشر شده است. در ادامه می‌توانید لیست کامل محتوای این بروزرسانی را مشاهده کنید:
  • فیکس کردن برخی‌ از باگ‌های وسایل نقلیه و بهبود بخشیدن فیزیک آنها
  • ایجاد کردن تعادل بهتر در بخش‌های مختلف بازی
  • بهینه‌سازی‌هایی‌ در رابط کاربری
  • بهینه سازی‌های صوتی
  • اعمال تغییراتی که باعث پایداری بیشتر بازی می‌شود
  • بهتر شدن عملکرد بخش آنلاین بازی
  • رفع مشکل برخی‌ متن‌های بازی برای تمامی زبان‌ها
  • رفع برخی باگ‌های ماموریت‌ها و بخش چند نفره
  • درست عمل کردن Legacy Controls
لیستی که در بالا مشاهده کردید در وب‌سایت رسمی‌ بازی منتشر شده بود و خیلی‌ با جزئیات به کاربران اعلام نمی‌کند که قرار است چه تغییراتی برای ایجاد تعادل بیشتر در بازی رخ بدهد. اما با استناد به وب‌سایت یوروگیمر و با توجه به اطلاعاتی‌ که از کاربران به دست آمده، این به‌روزرسانی اسلحه DL-44 را ضعیف‌تر می‌کند و تاثیر کارت ستاره‌ای Barrage را نیز کاهش می‌دهد.

دانلود ویدیو با رزولوشن SD 360p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

بسته الحاقی Battle of Jakku در تاریخ ۱ دسامبر (۱۰ آذر) برای کسانی که بازی را پیش‌خرید کرده‌اند در دسترس قرار گرفت و بقیه بازیکنان می‌توانند یک هفته بعد، یعنی در تاریخ ۸ دسامبر (۱۷ آذر) به این بسته الحاقی رایگان دسترسی داشته باشند. بازی Star Wars Battlefront در تاریخ ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی‌ منتشر شد و توانست در هفته اول انتشارش  صدر جدول فروش بازی‌های هفته انگستان را تصاحب کند. ما نیز در زومجی این بازی را بررسی کردیم و به آن نمره خوب ۸ را دادیم و درباره بازی نوشتیم:
بازی Star Wars Battlefront بدون شک برای طرفداران دنیای جنگ ستارگان تبدیل به یکی از به یاد ماندنی‌ترین بازی‌هایی می‌شود که از روی این مجموعه ساخته شده است. استودیو دایس باز هم مهارت و تبحر خود را در ساخت یک بازی شوتر آنلاین نشان داد. هرچند که بازی ایرادات جزئی  دارد اما هیچ‌کدام از این موارد باعث نخواهد شد که در تجربه شما از بازی به خصوص اگر طرفدار مجموعه جنگ ستارگان باشید، خدشه‌ای وارد شود.
برای این بازی علاوه بر این بسته الحاقی رایگان، در آینده نیز بسته‌های الحاقی متعددی عرضه خواهد شد که ۴ قهرمان و ۱۶ نقشه جدید بخشی از محتویات آن‌ها خواهند بود. همچنین اگر قصد تهیه و تجربه بازی را دارید، بهتر است راهنمای زومجی برای مبتدیان Star Wars: Battlefront را مطالعه کنید. [alert variation="alert-info"]اگر از علاقه‌مندان به بازی Star Wars Battlefront هستید، می‌توانید تمام مطالب و ویدیوهای مربوط به این بازی را در صفحه Star Wars Battlefront مشاهده کنید.[/alert] منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده