نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

اضافه شدن گزینه های جدید پیشرفته به تنظیمات کنترل بازی Halo 5: Guardians

بروزرسانی جدید بازی Halo 5: Guardians که قرار است طی روزهای آینده منتشر شود، علاوه‌بر محتویات جدید مانند قابلیت ساخت و ساز و نقشه‌های بیشتر، گزینه‌های پیشرفته جدیدی را برای قسمت کنترل بازی هیلو ۵ به بخش تنظیمات اضافه می‌کند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

با اضافه‌شدن گزینه‌های جدید و پیشرفته به بخش تنظیمات بازی Halo 5: Guardians،  به‌عنوان مثال می‌توانید تغییراتی را در نحوه نشانه‌گیری سلاح‌های خود و سرعت آنها ایجاد کنید.

با استفاده از گزینه‌های جدید، می‌توانید سرعت زوم‌کردن تا آخرین درجه سلاح خود را کم و زیاد کنید. اگر از سرعت و مدت‌زمان زوم‌کردن سلاح‌های خودتان تا آخرین درجه راضی هستید، گزینه ۲ و اگر دوست دارید سرعت آن‌ها را افزایش دهید گزینه‌ی ۳ را انتخاب کنید.

علاوه براین، گزینه‌های پیشرفته دیگری هم به قسمت کنترل بازی اضافه خواهد شد که در زمان انتشار آپدیت جدید بازی Halo 5: Guardians، می‌توانید به آنها مراجعه و اگر دوست داشتید تغییراتی را در قسمت کنترل بازی خود ایجاد کنید.

بازی Halo 5: Guardians، جدیدترین قسمت از مجموعه بازی‌های هیلو، در تاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۱۵ (۵ آبان ۱۳۹۴) به صورت انحصاری برای ایکس‌باکس وان عرضه شد.  این بازی در همان روزهای ابتدایی انتشار خود توانست درآمدی بالغ بر ۴۰۰ میلیون دلار بدست بیاورد و به بیشترین بازی‌ای که در آن هفته در شبکه ایکس‌باکس لایو انجام شده هم تبدیل شود.

۳۴۳ اینداستریز تا تابستان سال آینده میلادی قصد دارد ۱۵ نقشه رایگان را در بخش چندنفره در اختیار خریداران بازی قرار دهد.  به‌روزرسانی رایگان قبلی بازی هیلو ۵، حالت Battle of Shadow and Light، چهل و هشت بسته جدید از آیتم‌های REQ و همچنین چهار نقشه جدید با نام‌های دِدلاک (Deadlock)، بِیسین (Basin)، گیلوتین (Guillotine) و ریکِرو (Recurve) را به بخش چندنفره این بازی اضافه کرد.

منبع: DestrucToid


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده