نویسنده: سعید نیکبخت
// یکشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

تاریخ انتشار اپیزود چهارم بازی République مشخص شد

استودیو کَموفِلاج، خالق بازی جذاب République به‌تازگی در خبری تاریخ انتشار اپیزود چهارم این بازی را اعلام کرده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

قسمت چهارم بازی مخفی‌کاری و اکشن République که با نام «God’s Acre» شناخته می‌شود، در تاریخ ۱۷ دسامبر (بیست و ششم آذر) برای رایانه‌های شخصی و گوشی‌های موبایل اندروید و iOS منتشر خواهد شد.

با اعلام این تاریخ انتشار، رایان پِیتون، موسس کَموفِلاج اعلام کرده داستان اپیزود چهارم «پیچشی خواهد داشت که طرفداران این بازی و کاربران جدید را شگفت‌زده خواهد کرد»:

پس از آغاز همکاری با استودیو گانگ‌هو اِنتِرتاینمِنت، موفق شدیم تولید قسمت‌های جدید بازی République را سریع‌تر پیش ببریم و سرانجام داستان این بازی را به انتهای خود برسانیم. قسمت چهارم این بازی با نام God’s Acre، اولین قدم برای نتیجه‌گیری داستان بازی خواهد بود.

لازم است اعلام کنم که اپیزود چهارم پیچشی خواهد داشت که تمام علاقه‌مندان را سورپرایز خواهد کرد.

پس از انتشار بازی République برای گوشی‌های همراه، سازندگان این بازی قرار است نسخه‌ی بازسازی شده‌ی آن را در تاریخ ۲۶ فوریه (هفتم اسفند) از طریق فروشگاه‌های اِستیم،جی‌اُجی و یک فروشگاه خیریه برای ویندوز و مک عرضه کنند. اگر دوست دارید تفاوت نسخه پی‌سی و موبایلی این بازی را مشاهده کنید، می‌توانید از طریق وبسایت رسمی کَموفِلاج مقایسه‌ی دقیق نسخه‌ی موبایل و رایانه‌های شخصی این بازی را تماشا کنید. علاقه‌مندان به نسخه پی‌سی این بازی می‌توانند نسخه‌ی معمولی آن را با قیمت ۲۴.۹۹ دلار و نسخه‌ی ویژه که شامل موسیقی‌ و مستند ساخت بازی است را هم با قیمت ۳۴.۹۹ دلار پیش‌خرید کنند.

منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده