// دوشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۲۰

دیوید کیج قصد ساخت بازی Beyond 2 را ندارد

دیوید کیج اعلام کرده که هیچ برنامه‌ای برای ساخت دنباله بازی Beyond: Two Souls محصول ۲۰۱۳ را نداشته، همچنین قصد بازگشت به گذشته و بازنگری در هیچ‌یک از بازی‌های قبلی خود را ندارد. در ادامه با زومجی همراه باشید.
به اعتقاد کیج انجام این اعمال "به صداقت کار لطمه می‌زند." و در ادامه می‌گوید:
نه، فعلا برنامه‌ای برای ساخت دنباله Beyond: Two Souls نداریم. ما به شروع ایده‌های جدید و کاوش در حوزه‌های متفاوت در هر بازی بسیار علاقه داریم. می‌دانیم این رویکرد در صنعت بازی‌های ویدیویی بسیار مرسوم است اما ما نمی‌خواهیم یک بازی مشابه را ده بار بسازیم یا با انجام کاری که در آن تخصص داریم احساس راحتی کنیم. ما هیجان ناشی از خطر کردن‌های جدید، امتحان چیزهای جدید و کشف ایده‌های دیوانه‌وار جدید را بسیار دوست داریم و علاقه‌مندیم واکنش طرفداران و جامعه را مشاهده کنیم.
Beyond: Two Souls در سال ۲۰۱۳ بر روی پلی‌استیشن 3 منتشر شد اما نتوانست عملکرد رضایت‌بخشی داشته باشید. اما کیج حتی اگر فرصت بازگشت به گذشته را داشته باشد، هیچ‌ چیزی را تغییر نخواهد داد.
در حقیقت من دوست ندارم کارهای قبلی خودم را بازنگری کنم. بازی به این شکل است زیرا در ساخت آن من انسان دیگری بودم. ساخته‌های من به مانند پلاروید در مقطعی از زندگی هستند. شاید بتوانید گذشته خودتان را تغییر دهید، اما توانایی تغییر شخصیت خودتان در آن زمان را نخواهید داشت. کارهای من نیز جزء جدایی ناپذیر زندگی هستند. تلاش زیادی برای هر پروژه انجام دادم و رویکرد من همواره واقعی و صادقانه بوده است. تغییر دادن یک بازی به صداقت کار لطمه می‌زند.
سابقا اعلام شد نسخه ریمستر شده Beyond بر روی پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار گرفته و  پروژه جدید دیوید کیج با نام Detroit معرفی شد. منبع: Videogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده