نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

تماشا کنید: چگونه Fallout 4 را بر روی یک سیستم نسبتا قدیمی اجرا کنیم؟

بازی فال‌اوت 4 شاید گرافیک خیلی زیبایی نداشته باشد، ولی باز هم عده‌ای از طرفداران به دلیل قدیمی بودن سیستم‌شان قادر به اجرای آن نیستند. حال فردی یک ماد برای بازی ساخته که تا حدودی سیستم مورد نیاز آن را کاهش می‌دهد. با زومجی همراه باشید.
ماد Ulltra - Low Graphics توسط شخصی به نام لایزیک ساخته شده و تا حدودی حداقل‌های گرافیکی بازی را کاهش می‌دهد. این ماد جلوه‌های  بصری مثل سایه‌ها، جزییات محیطی و دیگر افکت‌های بصری بازی را تا حد امکان پایین می‌آورد. در نتیجه کیفیت نهایی تصویر تفاوت خیلی زیادی با حالت گرافیکی پایین خود بازی ندارد، ولی بازی با ۵-۱۰ فریم در ثانیه بیش‌تر اجرا می‌شود. این مساله شاید خیلی مهم به نظر نرسد، ولی برای برخی از گیمر‌ها به منزله امکان یا عدم امکان بازی کردن فال‌اوت 4 است. همچنین این ماد آخرین شانس افرادی است که سیستم‌شان توانایی اجرای بازی را در حد قابل قبول ندارد. چرا که با استناد به توضیحات سازنده ماد، این سطح گرافیکی پایین‌ترین سطح ممکن در فال‌اوت 4 است:
اکثر افکت‌ها و گزینه‌های گرافیکی بازی فال‌اوت 4 به نوعی کد‌نویسی شده‌اند که امکان حذف کلی آن‌ها وجود ندارد. برای مثال هرگز نمی‌توان سبزه‌زار‌ها را به طور کلی از بازی حذف کرد و فقط می‌توان کیفیت آن‌ها را پایین آورد. این مساله بر خلاف اسکایریم، در مورد جزییات بافت‌های بازی نیز صدق می‌کند. پس در نتیجه ماد ارایه داده شده کم‌ترین کیفیت ممکن در بازی است.
در ادامه می‌توانید ویدیویی از عمل‌کرد این ماد و چگونگی نصب کردن آن تماشا کنید:

|

[alert variation="alert-info"]اگر از علاقه‌مندان به بازی Fallout 4 هستید، می‌توانید تمام مطالب و ویدیوهای مربوط به این بازی را در صفحه Fallout 4 مشاهده کنید.[/alert] منبع: Kotaku


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده