نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

تماشا کنید: عملکرد مناسب Rise of Tomb Raider بر روی ایکس‌باکس 360

بر اساس گزارشات سایت دیجیتال فاوندری، بازی Rise of the Tomb Raider عملکرد نسبتا مناسبی بر روی کنسول ۱۰ ساله ایکس‌باکس 360 داشته است. با جزییات خبر همراه زومجی باشید.
وظیفه پورت کردن بازی Rise of theTomb Raidr برای کنسول ایکس‌باکس 360، بر عهده استودیو نیکسِس بود. حال گزارش جدید سایت دیجیتال فاوندری خبر از عملکرد بسیار مناسب این نسخه می‌دهد که بر روی رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ و کیفیت پایین بافت‌ها و حالت FXAA برای Anti-Aliasing اجرا می‌شود. لازم به ذکر است که رزولوشن بازی در ایکس‌باکس وان، ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ است. متن کامل این گزارش به شرح زیر است:
علی‌رغم کیفیت گرافیکی بسیار پایین تر در مقایسه با نسخه نسل هشتمی، در برخی از بخش‌ها و مقایسه جز به جز، بازی عملکرد بهتری بر روی ایکس‌باکس 360 ارایه می‌دهد. نسخه ایکس‌باکس وان بازی از برخی مشکلات در پردازش بافت‌ها رنج می‌برد که به موجب آن هر از گاهی پیکسل‌های بافت‌هادیده می‌شوند. همچنین گاهی شاهد لرزش تصویر نیز هستیم. ولی به لطف داشتن کیفیت تصویر پایین‌تر، نسخه ایکس‌باکس 360 در این موارد عملکرد بهتری ارایه می‌دهد. البته این توضیح به منزله برتر معرفی شدن ایکس‌باکس 360 نیست و کیفیت تصویر بازی بر روی دو کنسول، غیر قابل مقایسه است.
نیکسِس در پورت بازی برای ایکس‌باکس 360، از تعداد مدل‌های کم‌تری در طراحی شخصیت‌ها و محیط استفاده کرده که همین امر موجب عملکرد مناسب بازی شده است. البته در نظر داشته باشید که بازی هنوز هم در مقایسه با دیگر آثار نسل هفتمی، جلوه‌های بصری مناسبی دارد. در ادامه می‌توانید ویدیویی از مقایسه گرافیکی این بازی بر روی کنسول‌های ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان تماشا کنید:

|

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده