نویسنده: سعید نیکبخت
// یکشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۰

بازگرداندن پول خریداران نسخه پی سی بازی Batman: Arkham Knight تا انتهای سال ۲۰۱۵

اگر با انتشار بروزرسانی‌های متوالی هنوز هم از کیفیت نسخه رایانه‌های شخصی بازی Batman: Arkham Knight راضی نیستید، کمپانی برادران وارنر اعلام کرده تا انتهای سال ۲۰۱۵، مبلغی که کاربران برای خرید این بازی پرداخت کردند را به آن‌ها باز خواهد گرداند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
با انتشار چند بروزرسانی بزرگ برای نسخه رایانه‌های شخصی بازی Batman: Arkham Knight، برخی از کاربران همچنان عقیده دارد کیفیت این نسخه هنوز به نهایت خود نرسیده است. وارنر که از این مسئله باخبر است، در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرده افرادی که از خرید نسخه پی‌سی بازی Batman: Arkham Knight پشیمان شده‌اند، می‌توانند تا انتهای سال ۲۰۱۵ تمام پولی را که برای خرید این بازی پرداخت کرده‌اند، دریافت کنند:
کسانی که همچنان بازی را در اختیار دارند و منتظر بروزرسانی‌های جدید بازی و رفع مشکلات آن هستند، به زودی منتظر انتشار اخبار جدیدی از سوی ما باشند. در طی روزهای آتی مشکلاتی که می‌توانیم رفع کنیم را حل می‌کنیم و درباره مشکلاتی که نمی‌توانیم آنها را رفع کنیم، با شما صحبت خواهیم کرد.
به دلیل مشکلات فراوان نسخه رایانه‌های شخصی بازی Batman: Arkham Knight، تا زمان انتشار بروزرسانی و رفع آن‌ها، کمپانی وارنر فروش فیزیکی و دیجیتالی این بازی را در همان روزهای ابتدایی انتشار متوقف کرد. مشکلات نسخه پی‌سی بازی تا حدی زیاد بود که حتی انویدیا هم مهندسان حرفه‌ای خود را برای کمک به سازندگان به استودیو راک‌استدی فرستاد. با این حال حتی با انتشار بروزرسانی جدید بازی،  کاربران اعلام کردند کیفیت بازی هنوز به مَدِ نظر آن‌ها نرسیده است. با این حساب برای رفع مشکلات بزرگ و کوچک دیگری که در نسخه پی‌سی Batman: Arkham Knight وجود دارد، کاربران این پلتفرم باید منتظر بروزرسانی‌های جدید دیگری باشند. در جدیدترین بروزرسانی منتشر شده برای بازی، کماکان مشکلات زیر در بازی دیده می‌شوند:
  • عدم پشتیبانی از دو کارت گرافیک به صورت همزمان
  • عدم رفع مشکلاتی که با ویندوز ۷، حافظه‌ی رم ۸ گیگابایت و برخی از GPU های انویدیا مشاهده می‌شود
  • عدم رفع مشکلاتی که با ویندوز ۱۰ و برخی از GPU های اِی‌اِم‌دی رویت شده است
بازی Batman: Arkham Knight هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در دسترس است. منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده