نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۱۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۴۵

در بازی Deus Ex: Mankind Divided، نمی توانید پایان مورد علاقه خود را انتخاب کنید

استودیو اِیداس مونترال قصد ندارد اشتباهی که در بازی Deus Ex: Human Revolution انجام داد را در بازی Mankind Divided تکرار و با یک انتخاب ساده، به بازیکنان اجازه دهد پایان مورد علاقه خود را انتخاب کنند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
در مرحله پایانی بازی Deus Ex: Human Revolution، هر تصمیمی که در روند بازی گرفته بودید بی‌اهمیت می‌شد. در سکانس پایانی این بازی، چند گزینه برای انتخاب پایان مورد علاقه پیش‌روی شما قرار می‌گرفت و با انجام این کار، تمام انتخاب‌هایی که در روند بازی انجام داده بودید نادیده گرفته می‌شد. ایداس مونترل قصد ندارد در بازی Deus Ex: Mankind Divided این اشتباه را تکرار کند. در مرحله پایانی بازی، تصمیمی که خواهید گرفت در پایان شما تاثیر نخواهد گذاشت و این انتخاب‌های دیگر شماست که به این پایان شکل می‌دهد. طی مصاحبه‌ای که به تازگی با آلیوِر پِرولک، تهیه‌کننده بازی Proulx انجام شده، وی در این رابطه گفته است:
نمی‌توانم بگویم در بازی چند پایان وجود دارد، اما می‌توانم تایید کنم که چند پایان متفاوت انتظار شما را می‌کشد. اگرچه تصمیم نهایی به صورت کامل در پایان شما تاثیر نخواهد گذاشت، اما تاثیر زیادی در این مسئله دارد.
پرالک اعلام کرده تولید یک بازی که پایان آن براساس تصمیم‌هایی که در روند بازی گرفتید بسیار دشوار و پیچیده است. وی در ادامه صحبت‌های خود گفت ماموریت نهایی بازی، نتیجه‌گیری داستان Deus Ex: Mankind Divided خواهد بود:
تصمیم‌هایی که در ماموریت‌های قبلی گرفتید، در پایان بازی تاثیرگذار خواهد بود. بنابراین مراقب باشید، چراکه تصمیم‌های ابتدایی نقش مهمی را در پایان شما ایفا خواهد کرد.
بازی Deus Ex: Mankind Divided در سال ۲۰۱۶ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر از بازی، می‌توانید اولین نگاه به بازی Deus Ex: Mankindرا در زومجی مطالعه کنید. در راستای اخبار مربوط به این بازی، طی روزهای گذشته مشخص شد یکی از اولین بازی‌هایی خواهد بود که از دایرکت‌ایکس ۱۲ پشتیبانی خواهد کرد. علاوه براین، کاربرانی که این بازی را با کارت‌های گرافیکی AMD اجرا کنند، از چند خصوصیت انحصاری بهره خواهند برد. از این ویژگی‌های می‌توان به TressFX 3.0 (شبیه‌سازی مو به واقعی‌ترین شکل ممکن)، و بنچ‌مارک‌های جدید گرافیکی در بازی‌های پی‌سی اشاره کرد. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده