نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۱۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

بازی Destiny ممکن است به صورت خودکار در لیست بازی های پلی استیشن 4 شما باشد

بسیاری از کاربران پلی‌استیشن 4، طی روزهای گذشته اعلام کردند اگرچه بازی Destiny را خریداری نکردند، اما این بازی در لیست بازی‌های آن‌ها حضور پیدا کرده است. در ادامه با زومجی همراه باشید تا صحبت‌های سونی در رابطه با دلیل این اتفاق را جویا شوید.
برخی از کاربران احساس کردند حساب‌های کاربری آن‌ها مورد تجاوز قرار گرفته است. اما خوش‌بختانه سونی اعلام کرده این اتفاق تنها یک روش از سوی آن‌ها برای تبلیغ بازی Destiny است. همان‌طور که در ادامه مشاهده می‌کنید، اگرچه کاربران بازی Destiny: The Taken King را خریداری نکردند، اما نشان این بازی در صفحه اصلی کنسول پلی‌استیشن 4 آن‌ها قرار گرفته است. با کلیک کردن بر روی بازی، بازیکنان به صفحه‌ای راهنمایی می‌شود که می‌توانند در آن دمو این بازی را دانلود یا نسخه کامل بازی را خریداری کنند. اگر تمایل به خرید بازی داشته باشید، سیستم در نظر گرفته شده شما را به صفحه‌ی گران‌ترین نسخه بازی دستینی می‌برد: 2948034-destiny براساس صحبت‌های سخنگوی سونی، این اتفاق از طریق دانلود خودکار پلی‌استیشن 4 افتاده است. سونی با انجام این کار قصد دارد محبوب‌ترین بازی‌های نسل هشتم را برای کاربرانی که هنوز آن‌ها را خریداری نکردند، تبلیغ کند:
پلی‌استیشن 4 قابلیت متوجه شدن چیزهایی را که به آن‌ها علاقه دارید و ندارید در خود دارد. با استفاده از این روش، سیستم به شما اجازه می‌دهد با بازی‌ها و سبک‌های مورد علاقه‌تان آشنا شوید.
اگر به این روش علاقه‌ای ندارید، می‌توانید با مراجعه به بخش تنظیمات پلی‌استیشن 4 و قسمت «Featured Content»، دانلود خودکار را در سیستم خود غیرفعال کنید. با توجه به این‌که سونی از بازی Destiny به عنوان یک بازی تقریبا انحصاری یاد می‌کند و با باندل‌ها و محتویات انحصاری مختلف از آن حمایت می‌کند، رخ‌دادن این اتفاق چیز عجیبی نبود. بازی Destiny و دو بسته‌ الحاقی آن با نام‌های The Dark Below و House of Wolves، هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان  در دسترس است. بسته الحاقی Destiny: The Taken King که شامل بخش داستانی کاملا جدید و یک داستان متحول شده نسبت به بازی اصلی خواهد بود، در تاریخ ۲۴ شهریور برای پلتفرم‌های ذکر شده منتشر شد. اگر به این بازی علاقه‌مند هستید و هنوز موفق به خرید کنسول پلی‌استیشن 4 نشدید، می‌توانید باندل پلی‌استیشن بازی Destiny: The Taken King را که به رنگ سفید است، خریداری کنید. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده