نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

بسته‌الحاقی Democracy Strikes Back برای بازی Helldivers منتشر شد

سومین بسته الحاقی رایگان بازی Helldivers با نام Democracy Strikes Back برای کنسول‌های پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن ویتا عرضه شده که مراحل و رتبه‌های جدیدی را به اثر چند نفره استودیو اَروهِد اضافه می‌کند. با جزییات خبر همراه زومجی باشید.
تمرکز اصلی بسته‌الحاقی Democracy Strikes Back بر روی اضافه کردن مرحله جدیدی به نام Retalitory Strike است که به گیمر امکان حمله و تسخیر مقر فرماندهی دشمن را می‌دهد. همچنین بالاترین سطح ممکن بازی نیز به ۵۰ رسیده و این بسته‌الحاقی قابلیت پشتیبانی از دو پک Terrain و Precision را فراهم می‌کند که هم‌اکنون بر روی فروشگاه پلی‌استیشن قابل خریداری هستند.

|

بسته Terrain یک قابلیت جدید به بازی اضافه می‌کند که از طریق آن سرعت حرکت نیروها در مناطق ناهموار افزایش می‌یابد، همچنین یک سلاح موشک‌انداز جدید و تعدادی لباس، زره و کلا‌ه‌خود جدید با این بسته به بازی اضافه می‌شوند.

|

بسته Precision نیز مدت زمان مورد نیاز برای استفاده از سلاح‌های ویژه (Stratagem) را به مدت یک ثانیه کاهش می‌دهد و یک سلاح مخصوص خمپاره‌انداز نیز به بازی اضافه می‌کند. همچنین لباس‌ها و زره‌های جدیدی در این نسخه نیز وجود دارند. بازی Helldivers اولین بار در اسفند ۹۳ منتشر شد و نسخه Super - Earth Unlimited Edition نیز در اواسط تابستان منتشر شد. این بازی که یک بازی شوتر ایزومتریک چند نفره است در بررسی زومجی نیز نمره بسیار خوب ۸ را دریافت کرد. در ادامه می‌توانید بررسی ویدیویی این بازی را تماشا کنید:

دانلود ویدیو با رزولوشن 360p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD720p

منبع: Playstation Blog


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده