نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

اطلاعاتی از دومین نسخه آزمایشی بازی Street Fighter V

کمپانی کپ‌کام شب گذشته اطلاعات جدیدی را در رابطه با تاریخ انتشار و محتویات دومین نسخه آزمایشی بازی Street Fighter V منتشر کرد که در ادامه می‌توانید به مشاهده آن‌ها بپردازید. با زومجی همراه باشید.
دومین نسخه آزمایشی بازی Street Fighter V در تاریخ ۲۲ اکتبر (سی مهر) آغاز و در تاریخ ۲۵ (سوم آبان) اکتبر پایان خواهد یافت. کپ‌کام با این نسخه قصد دارد قسمت‌های مهم بازی و مخصوصا قابلیت Cross-Platform (با این خصوصیت کاربران پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی می‌توانند با هم بازی کنند) Street Fighter V را آزمایش کند. دومین نسخه آزمایشی بازی مبارزان خیابانی ۵ مانند قسمت اول، محتویات و گرافیک بازی نهایی را نشان نمی‌دهد و بر اساس صحبت‌های سازندگان، بازی اصلی زیباتر و کامل‌تر از بتای آن خواهد بود. به همین دلیل، ممکن است در این نسخه بازیکنان با مشکلاتی برخورد کنند:
دومین نسخه بتا بازی Street Fighter V به ما اجازه می‌دهد اطلاعات کاملی را در رابطه با مشکلات بازی جمع‌آوری و با بهینه‌سازی آن‌ها، بازی کاملی را در زمان انتشار در اختیار مردم قرار دهیم.
نخستین نسخه آزمایشی Street Fighter V در انحصار پلی‌استیشن 4 بود. با این حال قسمت دوم آن در اختیار کاربران پی‌سی هم قرار خواهد گرفت تا این بازیکنان هم نسبت به قسمت جدید این مجموعه اطلاعات زیادی به دست بیاورند. در زمان انتشار اولین نسخه آزمایشی Street Fighter V برای پلی‌استیشن 4، به قدری سرورهای بازی مشکل داشت که کپ‌کام مجبور شد چند روز در عرضه آن تاخیر ایجاد کند. نسخه بتا این بازی در تاریخ ۲۲ اکتبر (۳۰ مهر) در کنسول پلی‌استیشن 4 آغاز و در تاریخ ۲۴ اکتبر (۲ آبان) در اختیار کاربران رایانه‌های شخصی هم قرار خواهد گرفت:
این اولین باری است که نسخه آزمایشی را در اختیار تمام کاربران دو پلتفرم قرار می‌دهیم. با این فرصت، بازیکنان تمام نقاط جهان در دو پلتفرم مختلف می‌توانند با یکدیگر به مبارزه بپردازند. بهترین استراتژی خود را به میدان مبارزه بیاورید و در این راه، دوستان خود را هم به تجربه این نسخه دعوت کنید. تعداد شخصیت‌هایی که در این نسخه می‌توانید با آن‌ها مسابقه دهید، بیشتر از گذشته شده است.
Street Fighter 5 (12) در زمان انتشار نخستین نسخه آزمایشی بازی Street Fighter V، شخصیت‌هایی مانند ریو، چون-لی، کَمی، بِردی، نَش و بیسون در اختیار بازیکنان قرار گرفتند. در دومین نسخه، شخصیت‌های دیگری انتخاب شده‌اند و بر اساس صحبت‌های سازندگان، شخصیت‌هایی که در قسمت اول بتای بازی حضور داشتند در این نسخه حضور نخواهند داشت. در ادامه می‌توانید لیست شخصیت‌های قابل‌بازی را مشاهده و نظرات خود را در رابطه با آن‌ها با ما در میان بگذارید:
  • کِن
  • نِکالی
  • وِگا
  • میکا
  • رَشید
  • کارین
کپ‌کام همچنین اعلام کرده این نسخه دارای جدول امتیازات و قابلیت جستجوی بازیکنان برای مشاهده حساب کاربری آن‌ها است. علاوه بر این، با اضافه‌شدن آیتم‌های جدید به این نسخه، کاربران می‌توانند با بردن مسابقات و به دست آوردن پول داخل بازی، این آیتم‌ها را باز کنند. هر تجربه‌ و آیتمی که در دومین نسخه آزمایشی Street Fighter V به دست بیاورید، به بازی اصلی انتقال نخواهند یافت.از طرفی دیگر، تنها راهی که می‌توانید در این نسخه شرکت کنید، پیش‌خرید بازی است. بازی Street Fighter V اوایل سال ۲۰۱۶ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. کپ‌کام که هر چند وقت یک‌بار از شخصیت‌های این بازی رونمایی می‌کند، طی هفته‌های گذشته از شخصیت عضلانی زانگیف در بازی مبارزان خیابانی ۵ رونمایی کرد. در اولین اطلاعات منتشر شده در رابطه با این شخصیت گفته شده بود:
زانگیف که در قسمت‌های قبلی مجموعه بازی‌های Street Fighter هم حضور پیدا کرده، برای سربلند کردن کشور روسیه، خاک و وطن خود مبارزه می‌کند. کسانی که در رویداد آیگرومیر (IgroMir) در کشور روسیه حضور پیدا کنند، می‌توانند برای نخستین بار گیم‌پلی زانگیف در بازی Street Fighter V را تجربه کنند.
منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده