نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۱۵

بازی Halo 5: Guardians وارد دنیای Minecraft می شود

حدود یک هفته دیگر، مبارزه حماسی مسترچیف و مامور لاک در بازی Halo 5: Guardians آغاز می‌شود. اگر از طرفداران بازی Minecraft و بی‌صبرانه منتظر تجربه بازی هیلو ۵ هستید، این هفته می‌توانید پوسته‌های این بازی را در یک بسته الحاقی برای بازی ماینکرفت خریداری کنید. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
کمپانی مایکروسافت به تازگی اعلام کرده با بروزرسانی جدید بازی Minecraft، پوسته‌ شخصیت‌های بازی Halo 5: Guardians از طریق یک DLC به این بازی اضافه خواهد شد. اگر در گذشته بسته الحاقی مربوط به پوسته‌های مجموعه هیلو را در بازی ماینکرفت خریداری کردید، این بسته الحاقی به صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت. با این حال اگر قصد دارید تنها پوسته‌های بازی هیلو ۵ را خریداری کنید، باید مبلغ ۳.۹۹ دلار پرداخت کنید. بسته الحاقی مجموعه هیلو که هم‌اکنون برای بازی Minecraft در دسترس است، تکسچرهایی از مجموعه هیلو، منو و رابط کاربری، آیتم‌های قابل تولید و ۳۱ موسیقی از قسمت‌های مختلف این مجموعه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. بروزرسانی جدید بازی Minecraft که پوسته‌های بازی Halo 5: Guardians را به همراه خود می‌اورد، جمعه این هفته برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. در ادامه می‌توانید لیست پوسته‌های بازی هلو ۵ در ماینکرفت را مشاهده و نظرات خود را در رابطه با آن‌ها با ما در میان بگذارید:

تیم آبی

  • اسپارتان ۱۱۷- مسترچیف
  • اسپارتان ۱۰۴- فِرِدریک
  • اسپارتان ۰۸۷- کِلی
  • اسپارتان ۰۵۸- لیندا

تیم اُسیریس

  • اسپارتان لاک
  • اسپارتان باک
  • اسپارتان تاناکا
  • اسپارتان وِیل
بازی Halo 5: Guardians، جدیدترین قسمت از مجموعه بازی‌های هیلو، در تاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۱۵ (۵ آبان ۱۳۹۴) به صورت انحصاری برای ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. در جریان اخباری که به تازگی از این بازی منتشر شده، سازندگان اطلاعات جدیدی را از قسمت‌های مختلف بخش چندنفره بازی Halo 5: Guardians منتشر کردند که اگر این خبر را از دست دادید، می‌توانید از طریق زومجی به مشاهده آن بپردازید. روز گذشته همچنین مشخص شد بروزرسانی روز اول بازی هیلو ۵ حدود ۹ گیگابایت حجم خواهد داشت. براساس اطلاعات منتشر شده، این بروزرسانی قرار است «محتویات نامشخصی» را به نقشه‌های بخش چندنفره بازی اضافه کند. علاوه بر این، همچنین می‌توانید تریلر زمان عرضه بازی Halo 5: Guardians را که بسیا شگفت‌انگیز و حماسی است هم از طریق زومجی مشاهده کنید. منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده