نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۰

قابلیت استریم از موبایل به سرویس YouTube Gaming اضافه شد

گوگل چندی پیش سرویس YouTube Gaming را راه‌اندازی کرد و امروز نیز یک بروزرسانی جدید برای آن ارایه کرده که امکان استریم ویدیوی بازی‌های موبایل را به صورت مستقیم از روی خود گوشی فراهم می‌کند. با زومجی همراه باشید.

سرویس YouTube Gaming توسط گوگل و به منظور رقابت با سرویس توییچ آمازون ارایه شده و امکان استریم محتویات بازی‌ها را برای گیمر‌ها و بازیسازان فراهم می‌کند. این سرویس در ابتدای راه خود شامل ۲۵ هزار بازی بود که هر یک صفحه مخصوص به خود را داشتند. حال در بروزرسانی اخیر این سرویس، امکان استریم گیم‌پلی بازی‌های اندرویدی نیز به آن اضافه شده و کاربران این سیستم عامل می‌توانند با استفاده از برنامه Mobile Capture، بازی‌های خود را به صورت مستقیم از طریق خود گوشی استریم کنند. این قابلیت با توجه به محبوبیت روزافزون بازی‌های موبایل، قابلیت تبدیل شدن به برگ برنده YouTube Gaming را در برابر توییچ دارد. لازم به ذکر است که بروزرسانی اخیر فقط به امکان استریم از موبایل محدود نمی‌شود و از این پس کاربران می‌توانند استریم‌های محبوب خود را انتخاب کرده و با پرداخت‌های ماهیانه از آن‌ها حمایت کنند که این ویژگی پیش‌از این در توییچ نیز وجود داشت.

این بروزرسانی همچنین اضافه کردن بازی‌های محبوب به کلکسیون‌ها را راحت‌تر کرده و نرم‌افزار موبایل آن نیز از قابلیت ثبت تاریخچه (History) مرور بازی‌ها پشتیبانی خواهد کرد. ظاهر صفحه اصلی سرویس هم دستخوش تغییراتی شده و قابلیت Watch Later نیز امکان ذخیره ویدیو و تماشا آن در زمان دیگر را فراهم می‌کند.

به نظر شما سرویس YouTube Gaming توان برتری در برابر توییچ آمازون را دارد؟ نظرات خود را در این مورد با زومجی در میان بگذارید.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده