نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

جدول فروش هفتگی بریتانیا: حتی Uncharted Collection هم نتوانست FIFA 16 را شکست دهد

آخرین جدول فروش هفتگی بریتانیا منتشر شده که بر اساس آن FIFA 16 همچنان در صدر جدول قرار دارد و Uncharted Collection هم در اولین حضور خود، رتبه دوم جدول را تصاحب کرده است. با جزییات خبر همراه زومجی باشید.
فروش بسیار عالی FIFA 16 باعث شده تا این بازی همچنان صدر‌نشین جدول فروش هفتگی بریتانیا باشد و پس از آن هم Uncharted Collection در اولین هفته حضور خود در رتبه دوم قرار گرفته است. بسته الحاقی Destiny: The Taken King هم روند خوب فروش خود را حفظ کرده و با یک پله صعود نسبت به هفته پیش در جایگاه سوم دیده می‌شود و پس از آن هم بازی اسباب‌بازی محور Lego Dimension با سقوط دو پله‌ای در رتبه چهارم قرار دارد. رتبه پنجم جدول نسبت به هفته پیش بدون تغییر است و بازی رانندگی انحصاری ایکس‌باکس وان، Forza Motorsport 6، در این جایگاه حضور دارد و پس از آن هم بازی Animal Crossing: Happy Home Design دیده می‌شود. Grand Theft Auto V هم نسبت به هفته قبل ۳ پله صعود داشته و بالاتر از Metal Gear Solid V: The Phantom Pain در جایگاه هفتم حضور دارد. رتبه‌های نهم و دهم جدول هم به ترتیب در اختیار بازی‌های NBA 2K16 و Rock Band 4 است. بازی FIFA 16 از ابتدای عرضه تا امروز در صدر جدول فروش هفتگی بریتانیا قرار دارد و حتی صدر‌نشین جدول فروش نسخه‌های فیزیکی بازی‌های این منطقه در ماه سپتامبر نیز هست به نظر می‌رسد که الکترونیک آرتز توانسته بازی شایسته‌ای در خور نام فیفا عرضه کند. این اثر در بررسی اختصاصی زومجی نیز توانست نمره عالی ۸/۵ را دریافت کند و اگر تا امروز ویدیوی بررسی این بازی را مشاهده نکرده‌اید، در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید:

دانلود ویدیو با رزولوشن 360p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD720p

[alert variation="alert-info"]اگر از علاقه‌مندان به بازی FIFA 16 هستید، می‌توانید تمام مطالب و ویدیوهای مربوط به این بازی را در صفحه FIFA 16 مشاهده کنید.[/alert]

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده