نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

کانال Cinemax با خالق بازی تاج و تخت برای ساخت یک سریال جدید همکاری خواهد کرد

جرج آر.آر. مارتین، نویسنده کتاب بازی تاج و تخت که سریال Game of Thrones بر اساس آن ساخته شده، از پروژه بعدی خود رونمایی کرد که در صورت عملی شدن از کانال Cinemax پخش خواهد شد. با جزییات خبر همراه زومجی باشید.

جرج آر.آر. مارتین پستی در سایت رسمی خود منتشر کرد که به شرح زیر است:

بسیار هیجان زده هستم! کانال Cinemax پیشنهاد ساخت یک سریال بر اساس رمان The Skin Trade را ارایه داده است که در مورد زندگی گرگینه‌ها است و در دهه ۸۰ نوشته شده است.

مارتین در ادامه اشاره کرد که توافقات اولیه بین وی و کانال Cinemax صورت گرفته و پشنهاداتی نیز برای نوشتن فیلم‌نامه ارایه شده است. با این حال هنوز هم ساخت این سریال قطعی نیست:

در هالیوود به هیچ وجه نمی‌توان راجع به پروژه‌ای به صورت قطعی صحبت کرد. ولی اگر مسوولین کانال از فیلم‌نامه رضایت داشته باشند، به احتمال زیاد یک سریال در این مورد ساخته خواهد شد.

کالیندا وازکز، فیلم‌نامه نویس سریال‌های Prison Break و Once Upon a Time، وظیفه نوشتن فیلم‌نامه سریال جدید را خواهد داشت که مارتین در این مورد نیز توضیحاتی ارایه داده است:

انتخاب فیلم‌نامه نویس برای این پروژه بسیار دشوار بود. من با افراد زیادی در این مورد ملاقات داشتم که هیچ یک از آن‌ها نتوانستند نظر مرا جلب کنند. ولی کالیندا و درک وی از شخصیت‌های رمان واقعا عالی است و یقین دارم که وی فرد مناسبی برای این کار است.

لازم به ذکر است که رمان The Skin Trade یکی از بهترین آثار در زمینه داستان‌های گرگینه‌ها است و در سال ۱۹۸۹ نوشته شده و در یک مجموعه به همراه داستان‌هایی از استفن کینگ و دن سایمونس منتشر شده است. پیش از این نیز یک فیلم و یک مجموعه کامیک بر اساس این رمان ساخته شده است.

به نظر شما سریال جدید در صورت ساخته شدن خواهد توانست موفقیت‌های سریال بازی تاج و تخت را تکرار کند؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده