نویسنده: حامد افرومند
// پنجشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۵۹

جمع بندی روزانه: بیل گیتس از هولولنز می‌گوید، آنریل ۴ شوکه می‌کند

یک روز دیگر گذشت و امروز هم مطالب زیادی در زومجی به نگارش در آمد. در جمع‌بندی مطالب امروز زومجی، به مهم‌ترین رویداد‌های روز دنیای بازی‌های ویدیویی که در سایت مخابره شدند، می‌پردازیم.
بازی Mortal Kombat X

ویدیوی معرفی شخصیت رِپتایل در بازی Mortal Kombat X

کمپانی برادران وارنِر با انتشار یک تریلر جدید از بازی Mortal Kombat X، از رِپتایل (Reptile)، یکی از شخصیت‌های پرطرفدار این سری رونمایی کرده است. در این ویدیو می‌توانید مبارزه‌ی کونگ لائو و رِپتایل را مشاهده نمایید.
  Assassin's Creed

شایعه: اتفاقات Assassin’s Creed سال ۲۰۱۶ در ژاپن رخ خواهد داد

کمپانی یوبی‌سافت در زمینه‌ی حفظ اطلاعات از بازی Assassin’s Creed همیشه پیشینه‌ی بدی داشته است. باتوجه به تصاویری که چندوقت اخیر لیک شد، نسخه‌ی بعدی این سری که در سال جاری میلادی عرضه می‌شود Assassin’s Creed: Victory نام دارد و حال تصاویر جدید منتشر شده مکان نسخه‌ای که در سال ۲۰۱۶ عرضه می‌شود را به ما می‌گوید.
  Microsoft-Hololens

مایکروسافت: هولولنز پتانسیل زیادی برای ساخت بازی‌ دارد

ساتیا نادِلا، مدیرعامل کمپانی مایکروسافت عقیده دارد هولولنز پتانسیل زیادی را برای ساخت بازی‌های بزرگ و نوآورانه دارد. هولولنز در مراسم رونمایی از ویندوز ۱۰ معرفی شد و در آینده احتمالا شاهد پشتیبانی این هدست از رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان هم باشیم.
 

Bill Gates

بیل گیتس: HoloLens بسیار شگفت انگیز است، اما به زمان نیاز دارد

روز گذشته بیل گیتس، از موسس‌های شرکت مایکروسافت، در یک پرسش و پاسخ در وب‌ سایت Reddit حضور داشت و همانطور که می‌توانید حدس بزنید، یکی از طرفداران در مورد تکنولوژی جدید این شرکت با نام HoloLens سوالاتی پرسید. اما او در مورد این تکنولوژی چه فکری می‌کند؟ به نظر می‌رسد که وی هیجان زده است، اما عقیده دارد شاید چند سال با دیدن پتانسیل اصلی این تکنولوژی، فاصله داشته باشیم.
  Unreal-Engine-4

موتور گرافیکی Unreal 4 و عبور از مرز‌های واقعیت

بسیاری عقیده دارند که نسل هشتم، جایی است که بازی‌ها باید از نظر جلوه‌های بصری به واقعیت نزدیک شوند. بازی‌سازان و توسعه‌دهندگان موتورهای گرافیکی حالا سعی می‌کنند تا قدرت خود را در این حوزه به نمایش بگذارند که یکی از آنها، شرکت اپیک، سازنده‌ی موتور گرافیکی معروف Unreal 4 است. ویدیویی حیرت انگیز از قابلیت‌های این موتور در شبیه‌سازی محیط آپارتمانی به نام Unreal Paris را تماشا کنید.
  بازی Overwatch

شرکت بلیزارد طراح ارشد جدیدی را برای بازی Overwatch استخدام می‌کند

شرکت بلیزارد چندی پیش در نمایشگاه بلیزکان ۲۰۱۴ از جدیدترین بازی خود با نام Overwatch رونمایی کرد. بلیزارد در این روزها مشغول استخدام طراح سه‌بعدی جدید برای خلق شخصیت‌های بازی است و براین اساس، می‌توان حدس زد که این بازی در بخش قهرمان‌ها از تنوع زیادی برخوردار است.
  yanis-varoufakis-valve

اقتصاددان شرکت وَلو به عنوان وزیر اقتصاد و دارایی یونان منسوب شد

یانس واروباکیس، کسی که قبلاً در شرکت ولو به عنوان مشاور امور اقتصادی مشغول به کار بوده حالا سمتی بسیار بزرگ‌تر کسب کرده است. این استاد اقتصاد سه سال پیش به درخواست گِیب نیووِل، مدیر عامل ولو به استخدام این شرکت درآمده بود.
  Kings-empire

معرفی بازی موبایل KING’S EMPIRE: به جنگ دنیا بروید

در بخش معرفی بازی موبایل امروز، به سراغ یکی از بازی‌های با کیفیت و قابل توجه شرکت  تپ فور فان به نام King’s Empire رفتیم،  تا با این بازی استراتژیک مدیریتی بیشتر آشنا شوید.King’s Empire از آن دست بازی‌های با ارزش است که جدا از پیاده‌سازی استانداردهای اولیه سبک استراتژیک، از سبک و سیاق منحصر به فردی در بخش گرافیکی برخوردار است.
  Destiny

چگونه تیم طراحی DESTINY دنیای شگفت‌انگیز این بازی را خلق کرده است؟

بازی Destiny توسط استودیوی بانجی، سازنده سری پرطرفدار Halo ساخته شده و سبکی تلفیقی از شوتر اول‌شخص تا نقش‌آفرینی و چندنفره آنلاین را در خود جای داده است. اگر شما نیز این بازی را تجربه کرده باشید، حتما مشاهده کردید طراحی محیط‌ها و به طور کل دنیای این بازی، تا چه حد زیبا و چشم‌نواز است. به همین دلیل، برای شما مصاحبه‌ای را با  «کریستوفر بِرَت»، کارگردان Destiny آماده کردیم که اطلاعات جامعی را در رابطه با طراحی این بازی به شما می‌دهد.
 

سازنده Revelations 2 می‌گوید: Resident Evil بعدی مغز ما را متلاشی خواهد کرد

میشیتری اوکابه (Michiteru Okabe) از سازندگان بازی Resident Evil Revelations 2 می‌گوید مطمئن است که نسخه بعدی در این سری، ما را دچار یک شوک درست و حسابی خواهد کرد. حتی با وجود اینکه او چیزی از پروژه بعدی را مشاهده نکرده است، با اطمینان این حرف را می‌زند.
  نظر شما در مورد مطالب زومجی چیست؟ نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید تا بتوانیم روز به روز به کیفیت این رسانه‌ی تخصصی بازی‌های ویدیویی بیافزاییم. تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده