// چهار شنبه, ۵ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۲

جعبه گشایی پلی استیشن 5

 در جعبه‌گشایی زومجی این‌بار به سراغ پلی استیشن 5 نسخه استاندارد رفته‌ایم تا با محتوای جعبه کنسول نسل نهم سونی آشنا شویم.

سونی درنهایت کنسول پلی استیشن 5 را در اقصی نقاط جهان روانه بازار کرد. کنسول‌های نسل نهم از جمله پلی استیشن 5 از بسیاری جهات جهشی مهم در صنعت بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شود. یکی از مهم‌ترین تغییرات حضور SSD در کنسول پلی استیشن 5‌ است که به‌طور خاص تاثیر به‌سزایی را روی لودینگ بازی‌ها می‌گذارد.

البته باید توجه داشته باشید که تنها ۶۶۷.۲ گیگابایت از ۸۲۵ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی PS5 برای نصب بازی‌های جدید قابل استفاده است. قیمت PS5 دیجیتال طبق اعلام سونی ۴۰۰ دلار و قیمت نسخه استاندارد ۵۰۰ دلار تعیین شده است.

اما دومین تغییر مهم در پلی استیشن ۵، دسته دوال سنس است که به‌دلیل بازطراحی تجربه‌ای متفاوت را در بازی‌ها به ارمغان می‌آورد. ویژگی هپتیک فیدبک دوال سنس به خوبی توانایی‌های خود را در بازی Astro's Playroom به‌نمایش می‌گذارد و می‌تواند نویددهنده‌ی آینده‌ای پرهیجان باشد.

در جعبه گشایی جدید زومجی نگاهی به محتوای داخل جعبه پلی استیشن 5 استاندارد ادیشن انداخته‌ایم که برخلاف جعبه گشایی پلی استیشن ۵ دیجیتال، ظاهر نامتقارن و با پشتیبانی از دیسک نوری روانه بازار شده است. 

کنسول پلی استیشن 5 توسط سرگرمی کلاب در اختیار زومجی قرار گرفته‌ است. سرگرمی کلاب کنسول پلی استیشن 5 را برای تست در فروشگاه قرار داده و می‌توانید با تعیین وقت قبلی با حضور در فروشگاه این کنسول را تجربه کنید. در ادامه شما را به تماشای جعبه گشایی پلی استیشن 5 استاندارد دعوت می‌کنیم:

دانلود از آپاراتتماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده