// چهار شنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۷

بازی جدید استودیو سازنده Desprados 3 با اسم رمز Süßkartoffel معرفی شد

استودیو Mimimi، سازنده بازی Desperados 3، اعلام کرد که مشغول کار روی بازی جدید ریل تایم تاکتیک خود با اسم رمز Süßkartoffel است.

اگر اخبار را دنبال کرده باشید می‌دانید که بازی تاکتیکال، ریل‌تایم و مخفی‌کاری Desperados III، ساخته‌ی استودیوی آلمانی می‌می‌می (mimimi) که THQ Nordic وظیفه انتشار آن‌را برعهده داشت، یکی از بهترین بازی‌های ساخته شده در سبک تاکتیک به‌حساب می‌آید. امروز استودیو Mimimi بازی بعدی خود را به‌صورت رسمی اعلام کرد و این پروژه که سومین بازی RTT این استودیو خواهد بود، با نام کد Süßkartoffel معرفی شد.

پروژه‌ی Süßkartoffel یک تغییر جذاب برای استودیو Mimimi Games محسوب می‌شود. پیش از این این استودیو برای انتشار بازی‌های Desperados 3 با THQ Nordic و بازی Shadow Tactics با استودیو Daedalic Entertainment همکاری کرده بود. بااین‌حال آن‌ها تغییراتی را در جهت انتشار این بازی اعمال کرده‌اند و قرار است خود این استودیو پروژه‌ی Süßkartoffel را منتشر کند. این کار به آن‌ها کنترل و مسئولیت پذیری کامل در تمامی جنبه‌ها را می‌دهد و همچنین علاوه‌بر این تیم سازنده توانسته است کمک هزینه‌ای از دولت آلمان برای کمک به بودجه ساخت بازی دریافت کند.

کلمه‌ی Süßkartoffel در زبان آلمانی به‌معنی سیب زمینی شیرین است و مشخص نیست که این بازی چه نوع بازی تاکتیکی خواهد بود و ما فعلا اطلاعاتی در این‌باره نداریم. مطمئناً اگر اعلامیه‌ای در این‌باره منتشر شد، ما این خبر را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

بازی Desperados 3 در حال حاضر روی پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و پی در دسترس است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده