نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۴

Control به‌ همراه چند بازی دیگر در ماه دسامبر به سرویس گیم پس اضافه می‌شوند

مایکروسافت رسمی تایید کرد که بالاخره پس از شایعات فراوان بازی Control به‌همراه چند اثر دیگر در ماه دسامبر برای سرویس گیم‌پس در دسترس قرار خواهند گرفت.

بدون هیچ تعصب خاصی باید بپذیریم که سرویس گیم‌پس‌ مایکروسافت درحال حاضر یکی از بهترین پیشنهادهایی است که هر گیمری را وسوسه می‌کند. هزینه اشتراکی پایین آن درکنار ارایه مجموعه وسیعی از بازی‌های متنوع گیم‌پس را به یک سرویس بسیار محبوب تبدیل کرده است. 

اگر شما هم از مشترکین این سرویس مایکروسافت هستید، احتمالا اطلاع دارید که ردموندی‌ها ابتدای هرماه بازی‌هایی را به‌صورت رایگان برای شما عرضه می‌کنند. باتوجه به آغاز ماه دسامبر، بسیاری منتظر رونمایی از فهرست بازی‌های این ماه سرویس گیم‌پس بودند. 

بازی‌ های ماه دسامبر سرویس گیم پس

اگر زومجی را دنبال کرده باشید احتمالا در جریان هستید که چندی پیش خبری مبنی‌بر احتمال عرضه بازی Control برای سرویس گیم‌پس منتشر شده بود. حال در جدیدترین اخبار بازی، مایکروسافت بالاخره به شایعات رنگ واقعیت بخشید و به‌تازگی تایید کرد که ساخته استودیوی رمدی در ماه جاری برای مشترکین این سرویس در دسترس قرار خواهد گرفت. 

از آنجایی که براساس اطلاعات منتشر شده در ماه دسامبر ۱۷ بازی برای سرویس گیم‌پس برنامه‌ریزی شده است، پس به‌غیر از کنترل شاهد انتشار بازی‌های دیگری برای این سرویس روی کنسول‌ها، پی سی و سیستم‌عامل اندروید نیز خواهیم بود. دراین‌میان Call of the Sea and Haven، بازی نقش‌آفرینی Dragon Quest XI S: Echoes of an Elusive Age – Definitive Edition و البته بازی Doom Eternal جزو مهم‌ترین آثار این ماه گیم‌پس خواهند بود.

اگر شما هم از مشترکین این سرویس محبوب مایکروسافت هستید، لطفا نظرات خود در خصوص بازی‌های ماه جاری را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده