نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۴۰

مشترکین Xbox Game Pass Ultimate یک ماه اشتراک رایگان دیزنی پلاس دریافت می‌کنند

مایکروسافت از این هفته یک اشتراک رایگان یک ماهه سرویس استریم دیزنی پلاس برای مشترکین ایکس باکس گیم پس آلتیمیت را در نظر می‌گیرد.

مقاله مرتبط:

کاربران سرویس ایکس باکس گیم پس آلتیمیت از این پس می‌توانند با مراجعه به بخش Perks Gallery در کنسول ایکس باکس خود یا ازطریق اپلیکیشن Xbox Game Pass در گوشی‌های موبایل، اشتراک یک ماهه دیزنی پلاس را دریافت کنند. دیزنی اوایل امسال پیشنهاد استفاده آزمایشی از سرویس استریمینگ خود را متوقف کرد. درواقع اقدام مایکروسافت در پی تبلیغات اختصاصی اپیک گیمز در بازی فورتنایت اتخاذ شده است. بازیکنانی که سابقه استفاده از پرداخت‌های درون برنامه‌ای بازی فورتنایت را دارند، می‌توانند تا حداکثر دو ماه اشتراک رایگان سرویس دیزنی پلاس را دریافت کنند. البته این افراد نباید قبلاً از مشترکین این سرویس بوده باشند.

اکانت توییتر ایکس باکس گیم پس، دیروز تصویری از مندلورین و بیبی یودا را منتشر کرده و نوشته بود که «تمام حرفمان این است که ما بی‌دلیل عکسی از مندلورین و بیبی یودا منتشر نمی‌کنیم.» جدیدترین پِرک سرویس گیم پَس برای مشترکین Ultimate، از امروز در تمامی کشورهایی که به دیزنی پلاس دسترسی دارند ارائه می‌شود. باتوجه به اینکه پخش فصل دوم سریال The Mandalorian نیز اخیراً آغاز شده، به نظر می‌رسد که این پیشنهاد درست به موقع ارائه شده است. اعضای سرویس ایکس باکس گیم پس باید حداکثر تا تاریخ ۲ مارس ۲۰۲۱ (۱۲ اسفند) از این پیشنهاد استفاده کنند.

مندلورین و بیبی یودا در دیزنی پلاس

کاربران می‌توانند بعد از پایان این فرصت یک ماهه با پرداخت هزینه ۶.۹۹ دلار در ماه، به استفاده خود از دیزنی پلاس ادامه دهند. البته برای استفاده از باندل کامل این سرویس شامل Hulu و ESPN Plus باید ماهانه ۱۲.۹۹ دلار هزینه پرداخت کرد.

مایکروسافت علاوه‌بر این، پیشنهاد استفاده رایگان از سرویس‌های Spotify Premium، دیسکورد نیترو، Funimation و Postmates Unlimited را برای مشترکین ایکس باکس گیم پس ارائه می‌کند. در سایر اخبار مرتبط با سرویس گیم پس، اضافه شدن Star Wars Jedi: Fallen Order به سرویس EA Play در تاریخ ۱۰ نوامبر (۲۰ آبان) را داشتیم. این روز مصادف می‌شود با روزی که سرویس EA Play به Game Pass اضافه می‌شود.


منبع theverge
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده