نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۰

Ubisoft یک بازی AAA دیگر از یک مجموعه‌ی بزرگ را تا مارس ۲۰۲۱ رونمایی خواهد کرد

جدیدترین گزارش عملکرد مالی یوبیسافت، برنامه‌های این شرکت برای سال مالی جدید را تعیین کرده که شامل انتشار «حداقل یک بازی AAA» معرفی نشده از یک مجموعه‌ی بزرگ خواهد بود.

براساس برنامه ریزی Ubisoft برای سال مالی جدید این شرکت، پنج بازی بزرگ AAA تا قبل از پایان این موعد عرضه خواهد شد که ماهیت یکی از این موارد، هنوز نامشخص مانده است. جدیدترین گزارش عملکرد مالی این شرکت، به برنامه‌های یوبیسافت برای رونمایی از «جاه‌طلبانه‌ترین مجموعه بازی‌های صنعت بازی» پرداخته و در ادامه از یک عنوان ناشناخته که هنوز معرفی نشده خبر می‌دهد. باتوجه به مواردی که این شرکت تاکنون نسبت به معرفی آن اقدام کرده، تنها چند گزینه‌ی محدود برای پیش بینی ماهیت این بازی باقی خواهند ماند که یکی از این موارد، می‌تواند بعد از گذشت چند سال، اولین قسمت در مجموعه‌ی خود لقب بگیرد.

در صفحه‌ی پانزدهم از متن این گزارش توضیح داده شده که یوبیسافت برای سال جدید، بازی‌های Assassin's Creed Valhalla، Watch Dogs: Legion، Rainbow Six Quarantine، Gods & Monsters و «یک بازی معرفی نشده‌ی AAA از یکی از بزرگترین مجموعه‌های این شرکت» را در نظر دارد.

Assassin

شاید یکی از سؤالاتی که بلافاصله در ذهن هواداران ایجاد می‌شود، این است که آیا این بازی، Splinter Cell جدید خواهد بود؟ که البته احتمال آن چندان بالا نخواهد بود. هرچند باتوجه به اظهارات Yves Guillemot از یوبیسافت نمی‌توان این موضوع را کاملاً رد کرد. گیلموت، قبلاً در خصوص بازگشت Sam Fisher به کنسول‌های نسل جدید گفته بود که به محض این که یوبیسافت قادر به انجام یک کار جدید و درخور این مجموعه باشد، می‌توان انتظار بازگشت آن را داشت.

اما از دیگر گزینه‌های محتمل‌تری که می‌توان به عنوان نامزد این جایگاه در نظر گرفت، باید به دنباله‌ی بازی‌های Crew، Driver و Prince of Persia اشاره کرد که البته احتمال اختصاص یافتن این بازی به این موارد نیز کمتر از گزینه‌هایی مانند قسمت جدید Far Cry خواهد بود. به خصوص در شرایطی که فروش موفقیت آمیز قسمت‌های چهار و پنج این مجموعه را در نظر داشته باشیم.

Far Cry 5

اخیراً تصاویری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود که به پروژه‌ی کنسل شده‌ی ساخت قسمت جدید Prince of Persia مربوط می‌شد. ظاهراً چند سال پیش یوبیسافت قصد بازگشت به این مجموعه را داشته اما به دلایل نامعلوم از آن منصرف شده است.

ضمن این که در ادامه‌ی این گزارش، با اشاره به بازی‌هایی مانند Roller Champions، Brawlhalla و Tom Clancy's Elite Squad به برنامه‌های این شرکت برای انتشار بازی‌های جدیدی که «لایه‌های اجتماعی عمیقی دارند»، اشاره شده که قسمت جدید Just Dance به خوبی در آن جا می‌گیرد.

در ادامه توضیحات بیشتری در خصوص این بازی‌ها داده نشده و از موارد جدیدی که در سال جدید برای عرضه در پلتفرم سوییچ در نظر گرفته شده نیز صحبتی به میان نیامده است. البته حالا تأیید شده که Rainbow Six: Siege نیز در زمان عرضه‌ی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس برای کنسول‌های نسل نهم منتشر خواهد شد.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده