// سه شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۵

ویدیو جدید گیم‌پلی Resident Evil 3 نمسیس و دشمنان را نشان می‌دهد

ویدیو پیش نمایش جدیدی از گیم‌پلی بازی Resident Evil 3 Remake منتشر شده است که در جریان آن شاهد دشمنان بازی و گیم‌پلی نمسیس هستیم.

بازی Resident Evil 3 Remake در اواسط فروردین ماه ۹۹ در دسترس قرار می‌گیرد و قرار است گیم‌پلی اکشن‌تر و جهانی وسیع‌تر نسبت‌به بازسازی نسخه دوم را در اختیار کاربران قرار دهد. تابه‌امروز اطلاعات مختلفی از نمسیس و جهان بازی منتشر شده بود. این در حالی است که به‌تازگی ویدیو پیش نمایش جدیدی از گیم‌پلی Resident Evil 3 Remake منتشر شده است که بیش‌ازپیش ما را با نمسیس، دشمنان‌های بازی و همچنین مکانیسم‌های گیم‌پلی آشنا می‌‌کند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، ویدیو منتشر شده نمیسیس را نشان می‌دهد. همانطور که کپکام درگذشته اعلام کرده بود، نمسیس ترسناک‌تر و سریع‌تر از مستر ایکس به‌نظر می‌رسد. او به‌واسطه شاخک (Tentacle) که در دست خود دارد، می‌تواند جیل را از یک فاصله طولانی بگیرد و به سمت خود بکشاند. همچنین اگر از دست او فرار کنید، می‌تواند به‌سرعت خود را به شما برساند. درمیان دشمنان نمایش داده شده هم می‌توان‌به Hunter Gamma و Drain Deimos هم اشاره کرد که در نسخه اصلی بازی هم حضور داشتند و در اینجا، ظاهر جدید آن‌ها را مشاهده می‌کنیم.

سیستم ترکیب باروت‌ها و ساخت مهمات همانند Resident Evil 2 Remake طراحی شده است و مثل نسخه اصلی نیاز به ابزار مخصوص برای انجام این کار نخواهید داشت. سیستم جاخالی شما در نسخه بازسازی دستخوش تغییراتی شده است. اگر بتوانید در یک زمان‌بندی مناسب جاخالی دهید، بازی در حالت صحنه آهسته قرار می‌گیرد و می‌توانید به دشمنان خود از جمله نمسیس، آسیب بیشتری را وارد کنید. در محیط هم المان‌های مختلفی مثل بشکه‌های انفجاری قرار داده شده است تا کاربر از آن‌ها به‌عنوان یک مزیت استفاده کند. 

کاربران در زیر می‌توانند ویدیو منتشر شده از بازی Resident Evil 3 Remake را در یوتیوب تماشا کنندو نظرات خود را با ما در میان بگذارند. بازی رزیدنت ایول 3 ریمیک در تاریخ ۱۵ فروردین ماه ۹۹ برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.

Resident Evil 3 Remake

تماشا از یوتیوب


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده