// چهار شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۶

انتشار نسخه ایکس باکس وان بازی Hunt: Showdown تاخیر خورد

پس از این‌که نسخه‌ی پی سی بازی Hunt: Showdown روز گذشته منتشر شد، مشخص شده که نسخه‌ی ایکس باکس وان این بازی ترسناک با تاخیر مواجه شده است.

روز گذشته بازی Hunt: Showdown که توسط کمپانی کرایتک ساخته شده است، برای پی سی منتشر شد. این بازی که در سبک شوتر اول شخص و با حال و هوای ترسناک ساخته شده است، دارای حالت‌های بازیکن در مقابل بازیکن (PvP) و بازیکن در مقابل هوش مصنوعی (PvE) است. این بازی در سال ۲۰۱۸ و به‌صورت دسترسی پیش از موعد در استیم منتشر شد و حالا هم نسخه‌ی نهایی آن با قیمت ۳۹.۹۹ دلار در به‌صورت استاندارد و ۴۴.۹۹ دلار به‌همراه بسته الحاقی Legends of the Bayou به‌فروش می‌رسد.

این DLC شامل دو شکارچی جدید، دو سلاح منحصر‌به‌فرد و ۵۰۰ واحد Blood Bond است. کسانی که پیش‌تر بازی را در حالت Early Access خریداری کرده‌اند می‌توانند بسته الحاقی ذکر شده را به قیمت ۹.۹۹ دلار تهیه کنند. بخش‌هایی از صحبت‌های سازنده‌ی این بازی را در زیر مطالعه می‌کنید:

توسعه بازی Hunt: Showdown را می‌توان کاملا طرفدار‌محور دانست که با توجه به بازخوردهای بازیکنان انجام گرفته است و این مساله یک تجربه نو و بسیار خوب برای تیم توسعه‌ی بازی محسوب می‌شود. تیم توسعه بازی در کنار طرفداران این اثر موفق شد که یک تجربه‌ی خاطره‌‌انگیز را از خوشی و هیجان خلق کند.

در حالی‌که نسخه‌ی کامپیوتر این بازی روز گذشته به‌طول کامل منتشر شد، اما انتشار نسخه ایکس باکس وان آن به تاریخ نامعلومی موکول شده است. صحبت‌های کمپانی Crytek را در این‌باره مطالعه می‌کنید:

ما از تاخیر به‌وجود آمده برای انتشار نسخه ایکس باکس وان بازی بسیار متاسفیم. هدف نهایی ما این است که با ساخت نسخه‌ای دقیقا مشابه پی سی، همان تجربه‌ی خوب را برای کاربران ایکس باکس وان نیز به ارمغان بیاوریم.

نسخه ایکس باکس وان بازی Hunt: Showdown در حال حاضر در قالب برنامه‌ی Xbox Game Preview در دسترس قرار دارد؛ برنامه‌ای که برای بازی‌های Early Access ایکس باکس وان تهیه شده است.

اگر شما هم این بازی را تجربه کرده‌اید، نظرات خود را در مورد آن با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع TWInfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده