نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۶

مراحل فیلمبرداری فیلم Bill and Ted Face the Music به پایان رسید

اد سلیمان با انتشار تصاویری از به پایان رسیدن مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Bill and Ted Face the Music با بازی کیانو ریوز خبر داده است.

مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Bill and Ted Face the Music (بیل و تد با موسیقی مواجه می‎شوند) رسما آغاز شد که تصاویری نیز از پشت صحنه این فیلم مورد انتظار تابستان سال آینده نیز منتشر شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلمبرداری و تولید قسمت سوم فیلم Bill and Ted (بیل و تد) رسما به پایان رسیده است. اد سلیمان، یکی از خالقان این مجموعه که به‌همراه کریس ماتسون وظیفه نوشتن فیلمنامه این قسمت را نیز بر عهده داشته، با انتشار تصاویری از پشت صحنه ساخت این فیلم اعلام کرد که مراحل فیلمبرداری فیلم Bill and Ted Face the Music به پایان رسیده و این فیلم وارد مراحل پس از تولید شده است. در این تصاویر، شاهد تصویر آخرین روز فیلمبرداری هستیم که کلاکت فیلمبرداری قابل مشاهده است و همچنین در دو تصویر دیگر نیز تیم تولید قابل مشاهده هستند. همچنین الکس وینتر، بازیگر نقش بیل پرستون نیز تصویری از آخرین روز فیلمبرداری قسمت سوم فیلم Bill and Ted را منتشر کرده که صندلی او و کیانو ریوز، بازیگر نقش تد لوگان قابل مشاهده است و شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

کیانو ریوز در نقش تد لوگان، الکس وینتر در نقش بیل پرستون، ویلیام سدلر در نقش مرگ، سامارا ویوینگ در نقش تیا پرستون، برجیت لاندی پین در نقش بیلی لوگان، آنتونی کاریگان در نقشی شرور و منفی، هال لندون جونیور در نقش کاپیتان جاناتان لوگان، ایمی استاچ در نقش خانم پرستون، بک بنت در نقش دیکون لوگان، جیما مایز در نقش پرنسس جوآنا پرستون، ارین هیز در نقش پرنسس الیزابت لوگان، جیلیان بل و کید کادی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Bill and Ted Face the Music حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین وظیفه کارگردانی این فیلم بر عهده دین پریسوت، کارگردان فیلم Galaxy Quest (ماجراجویی کهکشانی)، بوده است.

فیلم Bill and Ted Face the Music برای اکران در تاریخ ۲۱ آگوست ۲۰۲۰ (۳۱ مرداد ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده