نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۱

شخصیت های جوکر و ترمیناتور به‌زودی به بازی Mortal Kombat 11 اضافه می‌شوند [گیمزکام 2019]

خبرهای خوبی برای طرفداران Mortal Kombat 11 داریم؛ تا چند ماه آینده قرار است شخصیت‌های محبوبی چون جوکر و ترمیناتور به بازی اضافه شوند.

طرفداران بازی‌های مبارزه‌ای سالیان درازی است که به تجربه نسخه‌های جدید مجموعه محبوب و پرطرفدار Mortal Kombat عادت کرده‌اند. آخرین نسخه این سری تحت عنوان Mortal Kombat 11 توانست به‌عنوان یکی از موفق‌ترین بازی‌های ساخته شده سال ۲۰۱۹ معرفی شود. از زمان انتشار بازی، تیم سازنده پشتیبانی خوبی از آن انجام داده و شخصیت‌های جدیدی به این نسخه از بازی اضافه کرده‌ است. از کاراکترهایی که حضور آنها در بازی قطعی است، می‌توان به شنگ سونگ (Shang Tsung)، نایت‌ولف (Nightwolf)، سیندل (Sindel) و اسپاون (Spawn) اشاره کرد. حال به مناسبت نمایشگاه گیمزکام 2019، تریلر جدیدی از بازی با محوریت معرفی دو شخصیت محبوب جوکر و ترمیناتور منتشر شده است.

باتوجه به اینکه هنوز گیم‌پلی از حضور این شخصیت‌‌ها نمایش داده نشده، اما به‌نظر می‌رسد، جوکر و سیندل با ظاهری جدید، اسپاون ظاهری شبیه به کتاب‌های کمیک و ترمیناتور شبیه آرنولد شوارزنگر در بازی حضور داشته باشند.

در آخر تریلر تاریخ عرضه بسته‌های الحاقی بازی که قرار است طی آنها این کاراکترها به آن اضافه شوند، اعلام می‌شود. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، حتما اطلاع دارید که نایت‌ولف و شنگ سونگ هم‌اکنون در دسترس علاقه‌مندان قرار دارند، اما ترمیناتور در تاریخ ۱۶ مهر (هشت اکتبر)، سیندل پنج آذر (۲۶ نوامبر)، جوکر هشت بهمن (۲۸ ژانویه) و اسپاون نیز در تاریخ ۲۷ اسفند (۱۷ مارس) وارد دنیای هیجان‌انگیز بازی می‌شوند.

شما ضمن اینکه می‌توانید این تریلر کوتاه و زیبای بازی را از لینک یوتیوب مشاهده کنید، لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

بازی Mortal Kombat 11 در حال حاضر برای پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ منتشر شده و قرار است در آینده برای گوگل استیدیا نیز عرضه شود.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده