نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

تیزر کوتاه شخصیت Nightwolf در Mortal Kombat 11

اخیرا اد بون، سازنده بازی Mortal Kombat 11، تیزر کوتاهی از آن منتشر کرده که شخصیت نایت‌ولف را نمایش می‌دهد. 

بازی Mortal Kombat 11 چندی پیش منتشر شد و در مجموع نمره‌های خوبی هم از منتقدین دریافت کرد. استودیو ندررلم، سازنده بازی، این روز‌ها در تلاش برای کامل‌تر کردن این اثر با اضافه کردن شخصیت‌ها و محتویات جدید به آن است که یکی از این شخصیت‌ها، نایت‌ولف، کاراکتر قدیمی و مشهور مجموعه خواهد بود. در جدید‌ترین اخبار بازی، اد بون که همواره فعالیت زیادی در شبکه‌هایی چون توییتر دارد، یک تیزر کوتاه چند ثانیه‌ای از شخصیت نایت‌ولف در بازی منتشر کرده که در آن شاهد حضور این کاراکتر و همچنین تبر مشهور وی هستیم. در ادامه می‌توانید این تیزر کوتاه را در قالب Gif مشاهده کنید:

تیزر نایت‌ولف در Mortal Kombat 11

با وجود انتشار این تیزر، هنوز زمان دقیق اضافه شدن کاراکتر نایت‌ولف به بازی مشخص نشده است. اد بون چندی پیش تیزر مشابهی برای شخصیت سیندل هم منتشر کرده بود و انتظار می‌رود در آینده نزدیک شاهد تریلر کامل رونمایی از این کاراکتر‌ها و همچنین اعلام تاریخ در دسترس قرار گرفتن آن‌ها باشیم. 

در صورتی که هنوز جدید‌ترین نسخه مورتال کامبت را تجربه نکرده‌اید، می‌توانید بررسی بازی Mortal Kombat 11 را در زومجی بخوانید؛ بررسی که بازی در آن نمره ۹ را دریافت کرد و خلاصه آن به شرح زیر است:

Mortal Kombat 11 نه فقط یکی از بهترین نسخه‌های مجموعه، که یک تکامل عالی در فرمول کلی بازی‌های مبارزه‌ای استودیو ندررلم است. سازندگان در این نسخه با حفظ اصالت همیشگی مجموعه و اعمال تغییرات ریز و درشت مثبت، باعث شده‌اند تا مورتال کامبت بیش از همیشه یک تجربه تماما رقابتی باشد هم به‌عنوان یک تجربه تک‌نفره و هم به‌عنوان یک تجربه چندنفره حرف‌های خیلی زیادی برای گفتن داشته باشد. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده