// سه شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۶:۰۰

تریلر گیم پلی بازی Final Fantasy VII Remake نمایش داده شد [E3 2019]

در جریان کنفرانس خبری اسکوئر انیکس در نمایشگاه E3 2019، ویدیو گیم‌پلی بازی Final Fantasy VII Remake در دسترس قرار گرفت.

پس از مدت‌ها انتظار، چندی پیش تریلری از بازی Final Fantasy VII Remake منتشر شد و اعلام شد در نمایشگاه E3 2019، اخبار بیشتری حول این بازی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. دیروز تاریخ انتشار بازی فاینال فانتزی 7 ریمیک مشخص شد و حال طبق جدیدترین اخبار بازی، در جریان کنفرانس خبری اسکوئر انیکس تریلر گیم‌پلی ریمیک فاینال فانتزی ۷ نمایش داده شد.

در جریان ویدیو منتشر شده، صحبت‌هایی در مورد سیستم مبارزاتی بازی داده شد. بازیکنان می‌توانند ازطریق کلود هم ضربات را دفاع کنند و هم به‌واسطه مهارت‌هایی که روی شمشیرشان نصب کرده‌اند، دشمنان را از بین ببرند. بازی فاقد مبارزات نوبتی است و تمامی مبارزات به‌صورت همزمان انجام می‌شود، اما می‌توانید از آیتم‌های‌تان درحالی‌که بازی در حالت Pause قرار می‌گیرد، استفاده کنید. از دیگر ویژگی‌های گیم‌پلی بازی هم می‌توان به سوییچ کردن میان کاراکترهای بازی اشاره کرد. در انتهای ویدیو شاهد یکی از نبردهای خاطره‌انگیز ابتدای بازی هستیم که مکانیزم‌های مبارزات نمایش داده شدند.

بازی Final Fantasy VII Remake دارای دو دیسک بلوری است و نسخه بازسازی شده به‌نحوی ساخته شده است که حتی کاربران تازه وارد هم می‌توانند تجربه‌ای کامل و لذت بخش را کسب کنند. در ادامه می‌توانید تریلر گیم‌پلی بازی Final Fantasy VII Remake را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. دموی قابل بازی فاینال فانتزی ۷ هم در غرفه اسکوئر انیکس قابل بازی است. همچنین تریلر سینمایی با محوریت کاراکتر تیفا هم نمایش داده شد که می‌توانید آن را از یوتیوب تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده