// دوشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

تعداد کاربران Mortal Kombat 11 در زمان عرضه‌اش روی استیم تقریبا سه برابر نسخه قبل بوده است

۳۵ هزار نفر در روز عرضه نسخه کامپیوترMortal Kombat 11، این بازی مبارزه‌ای را تجربه کرده‌اند که تقریبا سه‌برابر نسخه پیشین بوده است.

بازی Mortal Kombat 11 توانسته است عملکرد خوبی را روی استیم به نمایش بگذارد و کاربران بیشتری نسبت به گذشته نسخه کامپیوتر این بازی را تجربه کرده‌اند. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، سایت GitHyp اعلام کرده است که بازی مورتال کامبت 11 در روز عرضه‌اش جزو ۱۰ بازی پرفروش استیم بوده است. این در حالی است که بازی Mortal Kombat X در زمان عرضه‌اش حتی جزو ۵۰ بازی پرفروش هم نبوده است.

همچنین از نظر تعداد بازیکنانی که در روز عرضه به صورت همزمان Mortal Kombat 11 را تجربه کرده‌اند، این بازی رکورد جدیدی را در میان سایر بازی‌های استودیو ندررلم (Netherrealm Studios) از آن خود کرده است. بازی Mortal Kombat X از نظر تعداد بازیکنان همزمان (بیشترین حد) در روز عرضه، رقم ۱۴ هزار نفر را ثبت کرده بود. بازی Injustice 2 هم عملکرد خوبی نداشت و تنها ۱.۸ هزار نفر آن را در روز عرضه به صورت همزمان تجربه کرده‌اند.

حال ۳۵ هزار نفر به‌صورت همزمان بازی Mortal Kombat 11 را روی استیم تجربه کرده‌اند. اگر به آمار و ارقام نگاه کنیم، نسخه یازدهم تقریبا سه‌برابر نسخه قبل توانسته است مخاطبان بازی‌های مبارزه‌ای را به سمت خود جذب کند. درگذشته بازی مبارزه‌ای Dragon Ball FighterZ هم توانسته بود رکورد خوبی را در این زمینه به نام خود ثبت کند و در روز عرضه، ۴۴ هزار نفر آن را به صورت همزمان تجربه کرده بودند. نظر شما کاربران زومجی در مورد بازی مورتال کامبت 11 چیست؟


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده