// جمعه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۰

بازی Tetris 99 در سبک بتل رویال معرفی شد

بازی Tetris 99 در سبک بتل رویال طی رویداد نینتندو دایرکت روز گذشته برای مشترکین سرویس آنلاین نینتندو سوییچ معرفی شد.

کمپانی نینتندو روز گذشته طی رویداد نینتندو دایرکت، بازی بتل رویال Tetris 99 را برای پلتفرم نینتندو سوییچ معرفی کرد. طرفداران بازی‌های ویدیویی، با بازی تتریس آشنا هستند و نسخه‌های مختلفی از این بازی را روی پلتفرم‌های گوناگون تجربه کرده‌اند. همچنین چندی پیش سونی همان‌طور که وعده داده بود، بازی Tetris Effect را برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر کرد و این بازی بازخوردهای بسیار مثبتی دریافت کرد و توانست میانگین نمره ۸۹ را در سایت متاکریتیک به خود اختصاص دهد.

همانطور که حدس زدید در بازی Tetris 99 تعداد ۹۹ بازیکن در مقابل هم قرار می‌گیرند تا یک نفر در نهایت برنده شود. این بازی هم اکنون به صورت رایگان یا به اصطلاح Free to Play برای دارندگان اشتراک نینتندو سوییچ آنلاین در دسترس است.

در ادامه شما می‌توانید تریلر گیم پلی این بازی را تماشا کنید. در بالای صفحه همچنین عبارت‌های Killshots ،Badges ،Counter و Random دیده می‌شود که امکان استفاده از تاکیتک‌های تهاجمی یا دفاعی در گیم پلی را نشان می‌دهد. گیم پلی بازی همانند ساختار بازی‌های تترسی است اما با این تفاوت که تکمیل هر ردیف از مکعب‌ها باعث انتقال آن ردیف به صفحه‌ی حریف شما می‌شود.

دانلود از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده