// دوشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

تیم‌ های راه یافته به مرحله حذفی مسابقات Worlds 2019 بازی League of Legends مشخص شدند

با پایان مرحله گروهی، هشت تیم راه یافته به مرحله حذفی مسابقات Worlds 2019 بازی League of Legends مشخص شدند.

مرحله گروهی مسابقات Worlds 2019 بازی League of Legends بعد از ۹ روز به پایان رسید. از نکات مهم بخش گروهی صعود هر سه نماینده LCK و LEC به مرحله حذفی مسابقات بوده است که جذابیت تورنمنت را برای طرفداران بازی دو چندان کرد. تیم Fnatic آخرین نماینده LEC بود که در گروه مرگ مسابقات قرار داشت و در بازی‌های رفت خود نمایش جالبی نداشت. ولی در بازی‌های برگشت، توانست با سه برد پیاپی و شکست تیم‌های SKT، RNG و CG امتیاز لازم جهت قرار گرفتن در جایگاه دوم گروه و صعود به مرحله بعد را کسب کند.

مسابقات لیگ اف لجندز

نکته قابل توجه دیگر بعد از اتمام مرحله گروهی مسابقات، صدرنشین شدن هر سه نماینده LCK در گروه‌های خود بود. از طرفی نمایندگان LEC نیز با قرار گرفتن در جایگاه دوم گروه‌های خود شانس روبه‌رو شدن با تیم‌های لیگ منطقه خود را در مرحله یک هشتم به صفر رساندند. در کنار نمایندگان LEC و LCK، دو تیم LPL نیز جواز حضور در مرحله بعدی مسابقات را کسب کرده‌اند که در مرحله حذفی بایستی با تیم‌های Fnatic و Griffin روبه‌رو شوند.

 دیدارهای اولین راند مرحله حذفی (به وقت تهران)

تیمساعت بازیروز بازیتیم
Invictus Gaming۱۳:۳۰۴ آبانGriffin
Fnatic۱۸:۳۰۴ آبانFunPlus Phoenix
G2 Esports۱۴:۳۰۵ آبانDAMWON Gaming
SK Telecom T1۱۹:۳۰۵ آبانSplyce

اولین راند مرحله حذفی مسابقات قرار است در روزهای چهارم و پنجم آبان پیگیری شود. تیم‌های برنده به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات راه‌پیدا می‌کنند که در روزهای یازدهم و دوازدهم آبان برگزار خواهد شد. در نهایت فینالیست‌های نهمین فصل مسابقات World Championship بازی League of Legends بایستی در روز ۱۰ نوامبر مصادف با ۱۹ آبان با یکدیگر روبه‌رو شوند. بازی‌های مرحله یک هشتم و نیمه‌نهایی به میزبانی اسپانیا پیگیری می‌شوند و بازی فینال در استادیوم ۲۰ هزار نفری AccorHotels Arena در پایتخت فرانسه برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان به دیدن پخش زنده مسابقات می‌توانند از کانال riotgames در توییچ استفاده کنند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده