نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۵

GTA 6 شاید تا پایان سال ۲۰۲۱ منتشر شود؛ احتمال جریان داشتن بازی در فلوریدا

طبق اعلام صداپیشه شخصیت ترور در بازی GTA V، نسخه بعدی این مجموعه ممکن است طی دو سال آینده منتشر شود. با جزییات خبر همراه زومجی باشید. 

بدون شک یکی از محبوب‌ترین مجموعه بازی‌های جهان‌باز سری GTA شرکت راک استار است که آخرین نسخه آن یعنی GTA V در سال ۲۰۱۳ منتشر شد. پس از این بازی راک‌استار یک اثر دیگر یعنی Red Dead Redemption 2 را هم منتشر کرده و حال، همه منتظر معرفی آن‌ها از بازی بعدی خودشان هستند که احتمال دارد نسخه جدیدی از سری GTA باشد. اما اخیرا اطلاعاتی منتشر شده که بر اساس آن‌ها، ممکن است GTA 6 خیلی زودتر از چیزی که انتظارش را داریم منتشر شود؛ به طور دقیق‌تر، استیون اگ، صداپیشه شخصیت ترور در بازی GTA V، اخیرا در رویداد Brazil Game Show حضور داشته و طبق گفته یکی از افراد حاضر در این رویداد، اعلام کرده که نسخه بعدی GTA ممکن است سال آینده یا نهایتا در سال ۲۰۲۱ منتشر شود. 

اگ در جریان این پنل گفته که بازی‌های راک‌استار معمولا پروسه ساخت هفت تا هشت ساله دارند و خب از آنجایی که نسخه قبلی GTA در سال ۲۰۱۳ منتشر شده، با در نظر گرفتن این زمان احتمالا در سال ۲۰۲۰ یا ۲۰۲۱ شاهد انتشار نسخه جدید خواهیم بود. البته محاسباتی که اگ انجام داده ممکن است برداشت شخصی وی هم باشند و هنوز به‌صورت قطعی نمی‌توان در مورد آن‌ها اظهارنظر کرد. البته باید در نظر داشته باشیم که کنسول‌های نسل بعدی سونی و مایکروسافت قرار است سال آینده روانه بازار شوند و شاید راک‌استار هم در نظر دارد GTA V را برای این کنسول‌ها عرضه کند.

اما جدا از این اطلاعات، خبر دیگری هم منتشر‌شده که بر اساس آن ممکن است GTA VI در فلوریدا جریان داشته باشد. البته چگونگی منتشر شدن این خبر کمی پیچیده و عجیب است؛ چرا که ابتدا یک نامه نوشته‌شده توسط شخصی به اسم Leah Sokolowsky منتشر شده که در این نامه، سوکولووسکی اعلام می‌کند که قصد دارد تیمی از اعضای استودیو راک‌استار را برای بازدید از منطقه‌ای در فلوریدای جنوبی همراهی کند. در ادامه این شخص در جریان پادکستی به اسم Film Florida، اعلام کرده که توسط یک شرکت بزرگ استخدام شده تا آن‌ها را برای بازدید از مناطقی در فلوریدا همراهی کند و قسمت‌های مختلف این منطقه را به آن‌ها نشان دهد؛ هرچند سوکولووسکی در جریان این پادکست اسمی از راک‌استار نبرده، اما قرار دادن این توضیحات در کنار نامه منتسب به‌وی باعث می‌شود تا به این نتیجه برسیم که منظورش از شرکت بزرگ همان راک‌استار بوده است؛ هرچند این نظریه هم وجود دارد که عده‌ای پس از شنیدن توضیحات سوکولووسکی در جریان پادکست مذکور، نامه منتسب به وی را به شکل جعلی منتشر کرده و در آن از راک‌استار اسم برده‌اند. 

به هر حال اطلاعاتی که اخیرا از بازی منتشر شده، هیچ‌کدام رسمی و قابل اعتماد نیستند و نه می‌توان به نظریه مطرح‌شده در رابطه با جریان داشتن بازی در فلوریدا اطمینان کرد و نه حتی به توضیحات صداپیشه شخصیت ترور در مورد تاریخ انتشار GTA 6. اما نظر شما در این مورد چیست؟ فکر می‌کنید این اطلاعات تا چه حد واقعی هستند؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده