نویسنده: حسین صدری
// چهار شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۹

جدیدترین تریلر بازی Metro Exodus اسلحه‌ها و شخصی‌سازی آن‌ها را نشان می‌دهد

جدیدترین تریلر بازی Metro Exodus اسلحه‌های پرتعداد بازی را نشان می‌دهد؛ اسلحه‌هایی که هر یک گزینه‌های بسیار زیادی برای شخصی‌سازی در اختیار بازیکنان قرار می‌دهند.

کمپانی 4A Games، سازنده‌ی بازی موردانتظار Metro Exodus تریلری را از این بازی منتشر کرده که به اسلحه‌ها و قابلیت‌های شخصی‌سازی آن‌ها در جدیدترین نسخه از سری می‌پردازد. به نظر می‌رسد سازندگان در این بازی سیستم اسلحه‌ها و شخصی‌سازی آن‌ها را متحول کرده‌اند و به گفته‌ی خودشان «صدها قطعه‌ی تاکتیکی قابل جایگزین» برای اسلحه‌های بازی طراحی شده تا بتوانید همانند سیستمی که در بازی Fallout 4 شاهد آن بودیم، اسلحه‌ های خود را با عمق بسیار بالایی شخصی‌سازی کنید.

در بازی جدید، شما می‌توانید اسلحه‌های خود را با استفاده از قطعات بسیاری ارتقا داده یا کاربردشان را تغییر دهید. این کار را می‌توانید در محوطه‌های بیرونی یا هرجایی که تمایل داشته باشید انجام دهید. تریلری که در ادامه خواهید دید، به این اسلحه‌ها و انواع و اقسام مختلف‌شان خواهد پرداخت. اسلحه‌ها در بازی Metro Exodus به کلاس‌های مختلفی چون شات‌گان‌ها، اسلحه‌های لوله‌دراز، اسلحه‌های مخصوص، اسلحه‌های دستی و اسلحه‌هایی با برد متوسط تقسیم می‌شوند.

ویژگی جالب دیگری که در راستانی متحول کردن سیستم اسلحه‌ها به بازی اضافه شده، این است که شما حالا باید برای تمیز کردن اسلحه‌های خود هم وقت بگذارید! جدای از تمیز بودن، باید آن‌ها را طوری نگهداری و استفاده کنید که بیش از اندازه داغ نشوند. چون ممکن است این مسئله باعث گیر کردن، مسدود شدن یا خراب شدن اسلحه‌ها شود. واقع‌گرایی همیشه یکی از ارکان سری بازی‌های مترو بوده که در این بازی به بالاترین حد خود رسیده.

دانلود از آپارات

با توجه به اینکه به عرضه‌ی بازی نزدیک می‌شویم، سازندگان در حال ساخت و انتشار ویدئوهای مختلفی هستند که اطلاعات فراوانی از آن را در اختیارمان می‌گذارد. ویدئوهای آینده‌ی بازی قرار است در سطحی بسیار عمیق‌تر بخش اسلحه‌ها و شخصی‌سازی آن‌ها را نشان دهند. در هفته‌های اخیر این ویدیوهای چهارگانه هریک از آن‌ها به یکی از کلاس‌های اسلحه‌های بازی می‌پردازد منتشر خواهند شد و اطلاعات فراوانی را به اشتراک خواهند گذاشت. نخستین ویدئو قرار است کلاس Rifleها را پوشش دهد و می‌توانید فردا منتظر انتشار آن باشید.

بازی Metro Exodus قرار است در تاریخ ۱۵ فوریه‌ی سال جاری میلادی (۲۶ بهمن‌ماه سال ۱۳۹۷) برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 راهی بازارهای جهانی شود.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی تازه‌ترین بازی از سری Metro چیست؟


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده