نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۵

فروش فصل آخر بازی The Walking Dead در فروشگاه‌های آنلاین به حالت تعلیق درآمد

با توجه به حذف شدن نام بازی The Walking Dead از فهرست فروشگاه‌های آنلاین، به‌نظر می‌رسد که فروش این بازی متوقف شده است؛ حداقل برای مدتی محدود.

چندی پیش بود که باخبر شدیم استودیو نام‌آشنای تل تیل که با ساخت آثار فاخری مثل سری The Walking Dead آن را می‌شناسیم، به مشکلی عظیم خورده و با خارج کردن بخش زیادی از کارکنانش، از یک استودیو ۲۵۰ نفری به یک تیم ۲۵ نفری تبدیل شده است. به نظر می‌رسد که خبرهای بدی که از این استودیو منتشر می‌شوند قصد تمام شدن ندارند و هر روز باید با یک خبر ناراحت کننده از این کمپانی مواجه شویم. به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، مطلع شدیم که نام آخرین فصل از این بازی در حال ناپدید شدن از فروشگاه‌های آنلاین است و با توجه به این موضوع، به احتمال زیاد، فروش این بازی در فروشگاه‌های آنلاین به حالت تعلیق درآمده است.

با توجه به ناپدید شدن صفحه‌ی فروش این بازی و همچنین صفحه‌ی دانلود دموی آن از فروشگاه پلی استیشن و در پی آن، ناپدید شدنش از فروشگاه‌های ایکس باکس و GOG، ظاهرا فروش فصل آخر بازی در فروشگاه‌های آنلاین متوقف شده است. در متنی که در صفحه‌ی رسمی فروش بازی در فروشگاه GOG منتشر شده است می‌خوانیم:

به دلیل درخواست استودیو TellTale مبنی بر تعلیق موقتی فروش فصل آخر سری The Walking Dead، فروش بازی فعلا متوقف شده است.

این توضیح، به احتمال زیاد توجیه دیگر فروشگاه‌های آنلاین هم هست و آن‌ها به همین دلیل نام بازی را از فهرست فروش خود حذف کرده‌اند. تنها فروشگاه آنلاینی که بازی را فعلا از فهرست فروش خود حذف نکرده، فروشگاه نینتندو سوییچ است که خب به احتمال زیاد، این فروشگاه هم فروش بازی را متوقف می‌کند.

حذف شدن نام فصل آخر بازی از لیست فروش فروشگاه‌های الکترونیک، کاری نسبتا منطقی از سوی تل تیل است؛ چرا که در حال حاضر تنها ۲۵ نفر در این استودیو در حال ساخت بازی هستند و ساخته شدن دو اپیزود پایانی بازی فعلا در مرحله‌ی حدس و گمان است؛ ضمن اینکه سازندگان بازی هم از کسانی بودند که استودیو خارج شدند و همین موضوع، ادامه‌ی حیات این سری را سخت‌تر از قبل می‌کند و احتمال می‌رود که تیم باقی‌مانده در استودیو، منتظر تزریق منابع مالی به تیم‌شان باشند و از این رو تا آن زمان، فروش و ساخت فصل آخر بازی را متوقف کرده‌اند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده