نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۸

سریال iZombie برای فصل پنجم تمدید شد

شبکه The CW به‌تازگی سریال آی زامبی (iZombie) را برای فصل پنجم تمدید کرد. همچنین این شبکه چهار مجموعه تلویزیونی جدید خود به جز سریال Wayward Sisters را معرفی کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه The CW یکی از مجموعه‌های محبوب خود یعنی سریال iZombie (آی‌زامبی) را برای فصل پنجم تمدید کرد. این مجموعه تلویزیونی بسیار محبوب که حول محور بازیگر جوان آن یعنی رز مک‌ایور می‌گذرد، در حال حاضر در اواسط فصل چهارم خود به سر می‌برد که هم‌اکنون تنش بسیار زیادی هم در داستان وجود دارد. در حال حاضر تنها دو قسمت دیگر تا پایان فصل چهارم سریال آی‌زامبی باقی مانده است. لازم به ذکر است که براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، آخرین قسمت از این فصل قرار است در تاریخ ۲۸ می (۷ خرداد) روی آنتن برود. براساس گفته‌ها، به نظر می‌رسد که در دو قسمت باقی‌مانده‌ی آتی، قرار است اتفاقات به‌شدت هیجان‌انگیز و جالبی رخ دهد که هیجان بینندگان و مخاطبان را برای تماشای فصل بعد تا حد زیادی بالا نگه دارد.

در ادامه این خبر خوشحال‌کننده، خبر ناامیدکننده‌ای اعلام شده است. چندی پیش عنوان شده بود که شبکه The CW قصد دارد که یک مجموعه فرعی با نام Wayward Sisters (خواهران وی‌وارد) در رابطه با سریال Supernatural (سوپرنچرال) بسازد. به نظر می‌رسید که این اثر، سریال فوق‌العاده خوبی شود و بعد از پخش رسمی، موفقیت‌های خوبی را از آن خود کند؛ زیرا زمانی که قسمت پایلوت یا آزمایشی آن در ماه ژانویه پخش شد، به‌طرز شگفت‌انگیزی هم از طرف منتقدان و هم از طرف بینندگان، نظرات بسیار خوبی را دریافت کرد. همانطور که می‌دانید، سریال سوپرنچرال دومین مجموعه تلویزیونی پرطرفدار در میان دیگر مجموعه‌های این شبکه است که توانسته امتیاز بسیار بالایی را هم کسب کند. همچنین این مجموعه تلویزیونی بزرگ‌ترین تیم طرفداران را در دنیای اینترنت دارد. با این اوصاف، اتخاذ این تصمیم توسط مدیران شبکه و رد کردن چنین سریالی، بسیار تعجب‌برانگیز است؛ در صورتی که آنها می‌توانستند از این فرصت استفاده بسیار خوبی بکنند و موفقیت‌های بیشتری به‌دست بیاورند. با این حال، بعد از انتشار این خبر، ستارگان و همچنین شورانر این مجموعه تلویزیونی، احساسات و نظر خود را درباره این اتفاق، در صفحه رسمی توییتر خود ابراز کردند:

 

اندرو دب:

زمانی که من این خبر را شنیدم و قرار بود برای دیگر افراد هم بیان کنم، قلبم شکست. با این حال شبکه The CW تصمیم گرفته که سریال خواهران وی‌وارد را کنار بگذارد. ما عاشق این شخصیت‌ها بودیم و تقریبا چیزی نزدیک به ۲ سال در کنار آنها بودیم. ما قصد داشتیم به این سریال جان بدهیم و آن را روی آنتن بیاوریم، اما موضوع این است که برخی اوقات مبارزه‌هایی وجود دارد که تو نمی‌توانی در آنها پیروز باشی.

من می‌خواهم از جانب خودم از تمامی افرادی که در تمامی مراحل این پروسه همراه ما بودند تشکر کنم؛ از تمامی اعضای شگفت‌انگیز تیم تولید، بازیگران فوق‌العاده و مهم‌تر از همه، از شما. تمایل و ذوق و شوق شما برای این ایده بود که به ما در این مسیر انرژی می‌داد. ما به‌شدت تلاش کردیم که این سریال را بسازیم و برای شما به نمایش دربیاوریم. من واقعا متاسفم که در آخر هم موفق نشدیم.

با این حال این را بدانید که این شخصیت‌ها زنده خواهند ماند و باز هم شاهد حضور آنها خواهیم بود. ما این قضیه را به آنها، شما و حتی خودمان، بدهکاریم.

کیم رودز:

۱. ما هیچ چیزی را از دست ندادیم. من نمی‌توانم بگویم «این مجموعه، چیزی بیشتر از یک سریال تلویزیونی است» و زمانی که دیگر هیچ مجموعه‌ای وجود ندارد، به گریه و عزاداری بپردازم. ما هنوز همینجا هستیم. همه‌ی ما. ما قرار نیست این جامعه یا فضایی را که تا به امروز ساختیم از دست بدهیم؛ قرار نیست صدایی که خودمان آن را ساختیم فراموش کنیم. به همین صورت است که صدای «بله‌ای» که از قلب ما برمی‌آید، بسیار بلندتر از صدای «نه» آنها است.

۲. این احساسات را درک و احساس کنید، اما به دردهای خود اضافه نکنید. اصلا اجازه ندهید که عصبانیت و خشم باعث شود تا شما احساس قوی بودن بکنید. اجازه ندهید که ترحم و دلسوزی برای خود، شما را قوی و قدرتمند کند. ما قوی «هستیم». ما قدرتمند «هستیم». این موضوع فقط کمی باعث درد می‌شود، اما همیشه به این صورت نخواهد بود؛ حداقل نه به این شکل.

برایانا باکرمستر:

ما هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن داریم.

سامانتا اسمیت:

من به‌تازگی درباره سریال Wayward Sisters خبردار شدم. بعد از شنیدن این خبر من به‌شدت برای دوستان خود که تا به همین لحظه برای این مجموعه از جان و دل مایه گذاشتند، ناراحت شدم؛ همچنین برای طرفدارانی که تا به این لحظه عمیقا منتظر تماشای سریال این زنان عالی و قوی بودند، به‌شدت دل‌شکسته شدم. اما مهم این است که این خانواده همچنان به کار خود ادامه خواهند داد.

در ادامه این خبر، شبکه The CW سریال The 100 (100 نفر) را برای فصل بعدی خود تمدید کرد و از طرف دیگر پخش ادامه سریال Life Sentence (حبس ابد) و سریال Valor را متوقف کرد. شبکه The CW همچنین اعلام کرد که آنها ساخت مجموعه فرعی سریال The Vampire Diaries (خاطرات یک خون آشام) و سریال The Originals (اصیل‌ها) را در دستور کار قرار داده‌اند؛ سریال Legacies (میراث) قرار است داستان نسل جدیدی از انسان‌های ماوراءطبیعی را که در مدرسه The Salvatore School for the Young and Gifted تربیت می‌شوند حکایت کند. این شبکه تلویزیونی محبوب، ساخت مجموعه‌های دیگری مانند سریال Charmed (افسون شده)، سریال In The Dark (در تاریکی)، سریال Roswell, New Mexico (رازول، نیو مکزیکو) و سریال All American (همه آمریکایی) را در دستور کار قرار داده است. در طی این خبر، خلاصه اطلاعاتی هم از هر کدام از این مجموعه‌ها منتشر شده که به شرح زیر است:

 

سریال افسون شده

خلاصه داستان: سه خواهر که در یک شهر دانشگاهی زندگی می‌کنند و بعد از یک اتفاقات به‌شدت غم‌انگیز مادر خود را از دست می‌دهند، متوجه می‌شوند که جادوگر هستند و قدرت‌های ماورائی دارند. خیلی زود این سه خواهر بسیار قدرتمند باید در کنار یکدیگر بایستند و هر روز خود را در مبارزه با یک دشمن ماورائی جدید بگذرانند؛ مبارزاتی که تمامی جادوگران جدید و مدرن باید در آنها شرکت کنند و با این چالش‌ها روبه‌رو شوند. این چالش‌ها ممکن است از مبارزه و شکست شیاطین گرفته تا سرنگونی پدر سالاری‌ها و سیستم‌های دولتی فاسد باشد.

تهیه کنندگان اجرایی و نویسندگان: جسیکا اوتوله و ایمی راردین

تهیه کننده اجرایی و طراح داستان: جنی اورمن

تهیه کنندگان اجرایی: برد سیلبرلینگ (کارگردان)، بن سیلورمن و کارتر کوینگتون

تهیه و تولید: کمپانی CBS Television Studios با همکاری کمپانی Propagate Content

 

سریال در تاریکی

خلاصه داستان: یک زن ضعیف و بی‌ادب، تنها فردی محسوب می‌شود که شاهد قتل دوست قاچاقچی مواد مخدری‌اش بوده است. بعد از اینکه پلیس داستان او را رد می‌کند، او تصمیم می‌گیرد که با سگ خودش به نام پرتزل، دست به کار شود و این قاتل را پیدا کند. در عین حال او باید زندگی رنگارنگ خود را مدیریت کند و همچنین به شغلی برسد که به‌شدت از آن متنفر است. او در یک مدرسه که متعلق به پدر و مادر به‌شدت محافظ‌کارش است، کار می‌کند.

تهیه کننده اجرایی و نویسنده: کورین کینگزبری

تهیه کنندگان اجرایی: بن استیلر، جکی کوهن، نیکی واین‌استاک و امیلی فاکس از کمپانی Red Hour Films

کارگردان و تهیه کننده اجرایی: مایکل شووالتر

تهیه و تولید: کمپانی CBS Television Studios و کمپانی Warner Bros. Television با همکاری کمپانی Red Hour Films

 

سریال رازول، نیو مکزیکو

خلاصه داستان: شخصیت اصلی داستان این سریال یک دختر جوان است که فرزند دو مهاجر غیرقانونی محسوب می‌شود. بعد از اینکه شخصیت اصلی داستان ما به نام لیز پارکر به طور ناگهانی به شهر توریستی خود یعنی رازول باز می‌گردد، در رستوران پدر و مادرش به‌عنوان پیشخدمت مشغول به کار می‌شود. اما در همین حین اتفاقاتی رخ می‌دهد که حقیقت تکان دهنده‌ای را درباره پسری که در نوجوانی به او علاقه داشته و حالا یک پلیس است، متوجه می‌شود. لیز متوجه می‌شود که این پلیس جوان نه‌تنها مانند خودش یک انسان معمولی نیست، بلکه یک بیگانه محسوب می‌شود و تمام توانایی‌های عجیبش را در تمام زندگی خود پنهان نگه داشته است. لیز سعی می‌کند راز او را پنهان نگه دارد و زمانی که دوباره این دو با یکدیگر ارتباط برقرار کردند، تصمیم گرفتند که درباره زندگی گذشته او تحقیق کنند. اما اوضاع به همین منوال پیش نمی‌رود و کم کم همه چیز به هم می‌ریزد. زمانی که چند تن از ماموران امنیتی با درجه بالا انگشت خود را به سمت حضور بیگانگان روی زمین می‌گیرند، الکس و دوستانش از ترس افشا شدن رازشان مجبورند مدام در فرار باشند و همین، رابطه عاطفی لیز و الکس را هم تحت الشعاع قرار می‌دهد.

تهیه کننده اجرایی و نویسنده: کارینا ادلی مک‌کنزی

تهیه کنندگان اجرایی: برت متیوز، جاستین فالوی، دریل فرانک از کمپانی Amblin Television، لارنس بندر و کوین کلی براون

تهیه کننده اجرایی و کارگردان: جولی پلک

تهیه و تولید: کمپانی CBS Television Studios و کمپانی Warner Bros. Television با همکاری کمپانی Amblin Television و کمپانی Bender Brown Productions

داستان این سریال براساس سری کتاب Roswell High به نویسندگی ملیندا متز است.

 

سریال همه آمریکایی

خلاصه داستان: زمانی که یک بازیکن دبیرستانی فوتبال بسیار خوب و آینده‌دار از جنوب لس آنجلس برای دویدن و فعالیت در تیم Beverly Hills High استخدام می‌شود، بردها، باخت‌ها و کشمکش‌های بین دو خانواده‌ی کرن‌شاو و بورلی هیلز که دنیاهای کاملا متفاوتی دارند، آغاز می‌شود و مسائل بسیار زیادی را تحت الشعاع قرار می‌دهد. داستان این سریال براساس زندگی واقعی یک بازیکن حرفه‌ای فوتبال به نام اسپنسر پی‌سینگر است.

تهیه کننده اجرایی و نویسنده: آپریل بلیر

تهیه کننده اجرایی: گرگ برلانتی و سارا شکتر

کارگردان و تهیه کننده: راب هاردی

تهیه کننده: رابی راجرزو

مشاور: دین مورک

تهیه و تولید: کمپانی CBS Television Studios و کمپانی Warner Bros. Television با همکاری کمپانی Berlanti Productions

 

سریال میراث

ما در طی این مجموعه تلویزیونی قرار است شاهد ادامه‌دار شدن سنت داستان سریال خاطرات یک خون آشام و سریال اصیل‌ها باشیم. سریال میراث قرار است داستان نسل جدیدی از انسان‌های ماوراءطبیعی‌ای را که در مدرسه The Salvatore School for the Young and Gifted تربیت می‌شوند حکایت کند: هوپ مایکلسون، دختر ۱۷ ساله‌ی کلاوس مایکلسون، دوقلوهای آلاریک سالتزمن به نام لیزی و جوزی سالتزمن و چندین نوجوان دیگری که به سن مهمی رسیدند و در این مدرسه در حال رشد و تربیت هستند. آنها در این برهه زمانی و سن حساسی که قرار دارند، در معرض اتفاقات و شرایط خطرناکی قرار می‌گیرند که باید گلیم خود را از آب بیرون بکشند و خود را از مخمصه‌های مختلف نجات دهند. حال این سوال مطرح می‌شود که این جادوگران، خون‌آشام‌ها و گرگینه‌های جوان می‌توانند به قهرمان‌هایی که آرزویش را دارند تبدیل شوند یا ژن آنها مانع از این موضوع می‌شود و به شرورانی تبدیل می‌شوند که از ابتدا برای تبدیل شدن به همین شخصیت متولد شده‌اند؟

تهیه کنندگان اجرایی و نویسنده: جولی پلک و برت متیوز

تهیه کنندگان اجرایی: لزلی مورگنستاین و جینا گیرولامو

تهیه و تولید: کمپانی CBS Television Studios و کمپانی Warner Bros. Television با همکاری کمپانی My So-Called Television و کمپانی Alloy Entertainment


منبع comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده