// جمعه, ۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۷

بازی GRID Autosport برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود

کمپانی کدمسترز اعلام کرده است که سال آینده میلادی کاربران کنسول نینتندو سوییچ قادر به تجربه بازی GRID Autosport خواهند بود.

در سال ۲۰۱۴ کمپانی Codemasters (کدمسترز) اقدام به عرضه نهمین بازی سری TOCA تحت عنوان بازی GRID Autosport روی پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3 کرد. در نهایت در سال ۲۰۱۵ این بازی در دسترس کاربران پلتفرم‌های Linux و OS X قرار گرفت و با فاصله دو ساله iOS نیز به جمع پلتفرم‌های مقصد بازی مذکور اضافه شد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، مجموع پلتفرم‌هایی که بازی GRID Autosport روی آن‌ها قابل تجربه است، افزایش خواهد یافت؛ زیرا کمپانی کدمسترز در سال آینده این بازی را روی کنسول Nintendo Switch عرضه خواهد کرد.

براساس اعلام کمپانی کدمسترز در نسخه نینتندو سوییچ بازی GRID Autosport «طیف گسترده‌ای از رشته‌های ماشین سواری» وجود خواهند داشت که با توجه به دیگر نسخه‌های این بازی می‌توان انتظار رشته‌های تورینگ، مقاومت، دریفت، چرخ‌باز و خیابانی را داشت. در بازی GRID Autosport وارد مکان‌های مختلفی از جمله پیست ایندیاناپولیس موتور اسپیدوی و خیابان‌های شهر بارسلونا می‌شوید. طبق اعلام وب‌سایت رسمی، این بازی دارای بالغ بر بیش از یک صد مسیر در ۲۲ لوکیشن است. تریلر معرفی نسخه نینتندو سوییچ این بازی در زیر قابل تماشا است:

دانلود از آپارات

با استناد به نظر منتقدین، بازی GRID Autosport در زمینه هندلینگ توانسته است مرز بین آرکید و شبیه‌ساز را رعایت کند، اما بیش از دیگر ساخته‌های کمپانی کدمسترز به سمت واقع‌گرایی حرکت کرده است. در نسخه iOS این بازی کاربران می‌توانند از کنترل حرکتی برای پیچیدن استفاده کنند. به‌ واسطه ویژگی‌های کنترلر کنسول نینتندو سوییچ یعنی کنترلرهای Joy Con (جوی کان) این احتمال وجود دارد که در نسخه مربوط به این کنسول نیز چنین امکانی وجود داشته باشد.

بازی GRID Autosport در زمان عرضه با بسته‌های الحاقی متعددی همراه بود که محتوا‌های مختلفی را به بازی اضافه می‌کردند. در نسخه iOS این بازی در کنار محتوای اصلی، تمامی بسته‌های الحاقی در دسترس کاربران این پلتفرم قرار گرفت. ممکن است کمپانی کدمسترز در قبال کنسول نینتندو سوییچ نیز چنین رویکردی را در پیش بگیرد و دارندگان این کنسول بتوانند بسته‌های الحاقی بازی را تجربه کنند.

تاریخ دقیق انتشار بازی GRID Autosport روی کنسول نینتندو سوییچ هنوز مشخص نشده است. با این حال این بازی در سال آینده عرضه خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده