نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۴

تصویر فاش شده از فیلم Star Wars: The Force Awakens از لوک اسکای واکر جوان خبر می‌دهد

به‌تازگی تصویری از فیلم Star Wars: The Force Awakens منتشر شده که از برنامه سازندگان فیلم برای فلش‌بک و دوران جوانی لوک اسکای‌واکر خبر می‌دهد.

در سال ۲۰۱۵ خبری منتشر شد مبنی بر اینکه رابرت بولتر، بازیگر جوان انگلیسی به جمع بازیگران فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد) اضافه شده و قرار است نقش لوک اسکای واکر جوان را در این فیلم بازی کند. پس از این خبر گمانه‌زنی‌هایی به وجود آمد که این صحنه قرار است پس از اتفاقات فیلم Return of the Jedi (بازگشت جدای) جریان داشته باشد و لوک به استاد جدای تبدیل شده است. با این حال، در نهایت ما تنها در پایان فیلم The Force Awakens شاهد حضور لوک اسکای‌واکر با بازی مارک همیل بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویری از این صحنه منتشر شده است. طبق تصویری که جیسون وارد اخیرا از پشت صحنه این فیلم در صحنه شخصی خود در توییتر منتشر کرده، شاهد حضور بوتلر برای تست بازیگری هستیم. او در این تصویر در ظاهر لوک قابل تشخیص است که به نظر می‌رسد در طول فیلم The Force Awakens قرار بود شاهد یک فلش بک به زمان اتفاقات فیلم The Empire Strikes Back (امپراتوری ضربه می‌زند) باشیم. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Star Wars: The Force Awakens

با این حال، مشخص نیست که آیا جی جی آبرامز و لوکاس فیلم صحنه فلش بک فیلم Star Wars: The Force Awakens را فیلمبرداری و سپس حذف کرده بودند یا اینکه این ایده پیش از فیلمبرداری از فیلم حذف شده است. هرچند احتمال استفاده از این ایده یا صحنه در فیلم Star Wars: Episode IX (جنگ ستارگان: اپیزود ۹) وجود دارد تا به برخی از سوالات احتمالی از جمله اینکه چرا لوک اسکای‌واکر شمشیر نوری خود را به ماز کاتانا داد، پاسخ دهد. با این حال، در حال حاضر فیلمبرداری و تولید فیلم Star Wars: Episode IX ادامه دارد و اطلاعات زیادی از این فیلم مورد انتظار کریسمس سال آینده در دسترس نیست. 

فیلم Star Wars: Episode IX در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۹ آذر ۱۳۹۸) روی پرده‌های سینما خواهد رفت. دیزی ریدلی، آدام درایور، جان بویگا، اسکار آیزاک، مارک همیل، کری فیشر، آنتونی دنیلز، بیلی دی ویلیامز، دامنل گلیسون، لوپیتا نیونگو، کلی مری ترن، جوناس سوآتامو، بیلی لورد، کری راسل، مت اسمیت، نائومی آکی، ریچارد ای گرانت و دامینیک مانهن، از جمله بازیگرانی هستند که در قسمت نهم فیلم Star Wars (جنگ ستارگان) حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده