نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۲

اطلاعاتی جدید از ساخت فیلم Call of Duty و اکران آن

طبق اطلاعات جدید منتشرشده از فیلم Call of Duty (ندای وظیفه)، این فیلم برای اکران در سال ۲۰۲۰ یا ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده است.

زمان زیادی از اعلام ساخت فیلم سینمایی از مجموعه بازی‌های ویدئویی محبوب Call of Duty (ندای وظیفه) می‌گذرد و حال در خبری جدید تاریخ تقریبی شروع مراحل ساخت و تاریخ احتمالی اکران این فیلم اعلام شده است. مجموعه بازی‌های Call of Duty همیشه جزو پرفروش‌ترین بازی‌های صنعت سرگرمی بودند و هستند و باید دید این موفقیت در سینما نیز تکرار خواهد شد یا خیر.

انتظار می‌رود مراحل تولید و ساخت نسخهٔ سینمایی مجموعه بازی‌های Call of Duty از بهار سال آینده و زیر نظر استفانو سولیما آغاز شود. استفانو سولیما سابقهٔ کارگردانی سریال جنایی و درام Gomorra (گومورا)، محصول کشور ایتالیا را در کارنامهٔ کاری خود دارد. این فیلمساز ایتالیایی با ساخت فیلم هیجانی و جنایی Sicario: Day of the Soldado (سیکاریو: روز سولدادو) در هالیوود کار خود را آغاز کرد؛ فیلمی که نتوانست موفقیت فیلم ابتدایی این مجموعه را تکرار کند و در گیشه نیز موفق نبود و با بودجهٔ ساخت ۴۵ میلیون دلاری، فروشی ۷۳ میلیون دلاری در گیشه داشت.

به‌تازگی سایت The Discussing Film فرصت مصاحبه با کیران فیتزجرالد، نویسندهٔ فیلمنامهٔ فیلم Call of Duty را داشت که این نویسندهٔ سابقهٔ نگارش فیلمنامه‌‌ٔ فیلم‌‌هایی چون Snowden (اسنودن) و Wormwood (خاراگوش) در کارنامهٔ خود دارد. وی در رابطه با پیشرفت پروژه چنین گفت که در حال حاضر تهیه‌کنندگان به دنبال انتخاب بازیگران مناسب هستند و مذاکرات خود را با گزینه‌های مختلف ادامه می‌دهند. کیران فیتزجرالد همچنین فاش ساخت که مراحل فیلمبرداری فیلم Call of Duty، فصل بهار سال آینده آغاز خواهد شد. در طی این مصاحبه کیران فیتزجرالد تأیید کرد که سازندگان تصمیم به اکران این فیلم در سال ۲۰۲۰ یا نهایتاً ۲۰۲۱ دارند. استیسی شر و نیک ون دایک، رؤسای اکتیویژن بلیزارد و همچنین بابی کاتیک، مدیر اجرایی این کمپانی، تهیه‌کنندگان فیلم سینمایی کال آو دیوتی هستند. هنوز کمپانی پخش‌کنندهٔ فیلم استفانو سولیما مشخص نشده است.

گفتنی است بازی Call of Duty: Black Ops 4 هم‌اکنون برای ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و کامپیوتر در دسترس است و کاربران می‌توانند آن را با قیمت ۶۰ دلار خریداری کنند. بازی مذکور در زومجی توانست نمره عالی ۸.۵ را از آن خود کند که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

Call of Duty: Black Ops 4 با وجود تمام تغییراتی که در مقایسه با نسخه‌های پیشین سری داشته، تجربه لذت‌بخشی است؛ آنقدر لذت‌بخش که بتوانید به لطف گان پلی و هسته گیم‌پلی جذابش، ساعت‌ها به‌تنهایی یا همراه با دوستان‌تان در قالب بخش‌های چندنفره، زامبی و بلک‌اوت سرگرم شوید و از یک تجربه شوتر اول‌شخص رقابتی، نهایت لذت را ببرید.

گفتنی است تا به امروز چیزی نزدیک به ۲۵۰ میلیون نسخه از مجموعه بازی‌های Call of Duty به فروش رفته است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده