نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

انتشار تصاویر قسمت ششم فصل هفتم سریال Game of Thrones

شبکه HBO تصاویری رسمی از قسمت ششم فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) منتشر کرده است.

ادامه این مطلب ممکن است داستان قسمت پنجم و ششم فصل هفتم سریال Game of Thrones را برای شما فاش کند.

چهارشنبه این هفته بود که اعلام شد که قسمت ششم فصل هفتم سریال Game of Thrones از بخش اسپانیایی شبکه HBO به‌صورت آنلاین فاش و منتشر شده است. با این حال، شبکه HBO ظاهرا اعتنایی به این موضوع نکرده و تصاویری رسمی از قسمت ششم فصل هفتم این سریال که Death Is the Enemy نام دارد، منتشر کرده است. این تصاویر شاید اطلاعات زیادی را از داستان این قسمت فاش نکند، اما وعده یک قسمت بسیار پرهیجان و اکشن را می‌دهد. با این حال، تمرکز این ۱۲ تصویر منتشر شده که ممکن است برخی از آن‌ها را پیش از این مشاهده کرده باشید، بیشتر روی یک یا دو شخصیت اصلی این سریال محبوب و پر طرفدار است. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

Game of Thrones Season 7 Episode 6 Photos

Game of Thrones Season 7 Episode 6 Photos

Game of Thrones Season 7 Episode 6 Photos

Game of Thrones Season 7 Episode 6 Photos

در یکی از این تصاویر آریا و سانسا در حال صحبت کردن با یکدیگر هستند. انتظار می‌رود که موضوعی صحبت آن‌ها در مورد نامه سانسا باشد که در قسمت گذشته آریا آن را در اتاق لیتل فینگر پیدا کرده بود. علاوه بر این، تیریون لنیستر و دنریس تارگرین را در حال صحبت کردن در کنار آتش مشاهده می‌کنیم که در ادامه شاهد قدم زدن این دو شخصیت در میان دو اژ‌دهای دنریس هستیم. در ادامه نیز تصاویری از گروه جان اسنو مشاهده می‌کنیم که به آن سمت دیوار رفته‌اند و ظاهرا در دردسر بسیار بزرگی افتاده‌اند و در یک تصویر دیگر نیز شمشیر آتش زده بریک قابل مشاهده است که این تصویر را در تریلرهای منتشر شده از سریال Game of Thrones پیش از این مشاهده کرده بودیم.

قسمت ششم فصل هفتم سریال Game of Thrones یکشنبه هفته آینده از شبکه HBO پخش خواهد شد و پس از آن تنها یک قسمت تا پایان فصل هفتم این سریال باقی خواهد ماند. همچنین شما می‌توانید تریلر کوتاه این قسمت سریال را در اینجا مشاهده کنید. همچنین فصل هشتم سریال Game of Thrones قرار است تنها در ۶ قسمت تولید و منتشر شود. با این حال، هنوز هیچ تاریخ رسمی برای انتشار فصل هشتم این سریال در نظر گرفته نشده است. اخیرا پائولا فیرفیلد، طراح صدای سریال Game of Thrones از احتمال افزایش زمان هر قسمت فصل هشتم این سریال خبر داده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده