نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۵

قسمت ششم فصل هفتم سریال Game of Thrones فاش شد

پس از فاش شدن قسمت چهارم فصل هفتم سریال Game of Thrones، حال قسمت ششم فصل هفتم این سریال نیز فاش شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، قسمت ششم فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) فاش شده است. طبق خبری که گروه «نگهبانان دیوار» که متعلق به طرفداران این مجموعه است، منتشر کرده، قسمت ششم فصل هفتم این سریال از بخش اسپانیایی شبکه HBO به‌صورت آنلاین فاش و منتشر شده است. این قسمت در حال حاضر در وب‌سایت‌های مختلف منتشر شده و کاربران می‌توانند آن را دریافت و تماشا کنند. با این حال، قسمت ششم فصل هفتم سریال Game of Thrones از کیفیت بالایی برخوردار نیست.

البته قسمت ششم فصل هفتم سریال Game of Thrones قرار نیست زودتر از یک‌شنبه هفته آینده از شبکه HBO منتشر شود. این قسمت Death Is the Enemy نام دارد و زمان آن قرار است ۷۱ دقیقه باشد که پس از قسمت پایانی، طولانی‌ترین قسمت سریال Game of Thrones خواهد بود. زمان قسمت پایانی فصل هفتم این سریال قرار است ۸۱ دقیقه باشد. با وجود این، شبکه HBO تاکنون هیچ واکنش رسمی به این خبر نداشته است. مدتی پیش قسمت چهارم فصل هفتم سریال Game of Thrones از شبکه استار ایندیا (Star India) که یکی از شرکای شبکه HBO است، دزدیده و منتشر شده بود.

Game of Thrones

اخیرا پلیس هند چهار مظنون به سرقت قسمت چهارم فصل هفتم سریال Game of Thrones را دستگیر کرده است. علاوه بر این، شبکه HBO چندی پیش مورد حمله هکرها قرار گرفته بود و در طی این حمله سایبری، فیلمنامه قسمت چهارم فصل هفتم سریال Game Of Thrones دزدیده و سپس توسط این هکرها فاش شد. با این حال، این سه اتفاق هیچ ارتباطی با یکدیگر ندارند و هرکدام توسط گروه متفاوتی رخ داده است. با وجود این، قسمت چهارم فصل هفتم سریال Game of Thrones توانسته است با حدود ۱۰.۲ میلیون بیننده رکورد تعداد بیننده شبکه HBO را به نام خود ثبت کند. این حوادث باعث شده که انتقادات زیادی از امنیت اطلاعات شبکه HBO شود.

فصل هفتم سریال Game of Thrones تنها در هفت قسمت تولید شده و تنها دو قسمت تا پایان فصل هفتم این سریال بسیار محبوب و پرطرفدار بیشتر باقی نمانده است. همچنین فصل هشتم این سریال، فصل پایانی آن خواهد بود که تنها در ۶ قسمت تولید خواهد شد و در طی سال ۲۰۱۸ یا ۲۰۱۹ به روی آنتن خواهد رفت. با این حال، شبکه HBO در تلاش برای ساخت یک سریال پیش-درآمد بر اساس سریال Game of Thrones است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده