نویسنده: پیمان مرادی
// جمعه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی موبایل Guns of Boom

در بازی شوتر اندروید و آیفون Guns of Boom، تفنگ خود را بردارید و به نبردی خونین با سایر بازیکنان در نقاط مختلف جهان بروید.

بازی‌های شوتر اول شخص همیشه از محبوبیت خاصی نزد طرفداران بازی‌های رایانه‌ای برخوردار بوده‌اند اما در میان بازی‌های موبایلی به جز چند مورد استثنا، نمی‌توان از موفقیت گسترده‌ی این سبک یاد کرد. در این مقاله می‌خواهیم بازی اندروید و آیفون Guns of Boom را معرفی کنیم که بالاخره توانسته انتظارات گیمر‌های موبایلی را برآورده کند و جان دوباره‌ای به سبک تیرندازی اول شخص در میان بازی‌های موبایلی ببخشد.

بازی موبایل Guns of Boom

موسیقی خوب و گرافیک خیره‌کننده‌ی Guns of Boom، باعث شده تا با یکی از بهترین بازی‌های شوتر اول شخص موبایلی طرف باشیم

بازی Guns of Boom، یک بازی تیمی آنلاین در سبک تیرندازی اول شخص است که توانسته در مدت کوتاهی پس از انتشار، طرفداران پر و پا قرصی برای خود جمع و جور کند و نشان دهد با کمی خلاقیت می‌توان ماموریتی غیرممکن را ممکن کرد و از پس انتظارات بالای گیمر‌های موبایلی برآمد. برگ برنده‌ی بازی Guns of Boom، گیم پلی ساده و در عین حال جذاب آن است. مبارزه‌ها‌ی درون بازی در مدت زمان پنج دقیقه، میان دو تیمی که هر کدام از آن‌ها حداکثر می‌توانند چهار عضو داشته باشند، صورت می‌گیرد. در پایان هر بازی نیز برنده آن تیمی است که بیشترین امتیاز را کسب کرده باشد. کنترل‌های درون بازی نیز بسیار ساده و روان هستند. با حرکت انگشت خود در سمت چپ صفحه نمایش، راه‌ رفتن خود را کنترل خواهید کرد و با لمس کردن سمت راست صفحه نیز می‌توانید نشانه گیر اسلحه‌تان را تنظیم کنید. عمل تیرندازی نیز به صورت خودکار با قرار گرفتن نشانه گیر اسلحه بر روی دشمنانتان، صورت خواهد گرفت، هر چند می‌توانید در قسمت تنظیمات بازی، تیراندازی خودکار را غیرفعال کنید و آن را به صورت دستی کنترل کنید.

در سمت راست صفحه سه آیکون دیگر نیز وجود دارند که یکی از آن‌ها برای پرتاب نارنجک و دیگری برای استفاده از کیت سلامتی و آخرین آن‌ها برای نشانه گیری دقیق است. در ابتدا که بازی را آغاز می‌کنید تعداد محدودی نارنجک و کیت سلامتی در اختیارتان قرار می‌گیرد که می‌توانید تعداد آن‌ها را با خرید کردن از فروشگاه بازی و باز کردن صندوق‌هایی که هر چند ساعت یک بار دریافت می‌کنید، افزایش دهید. در پایان هر مبارزه نیز متناسب با امتیازی که که در آن مبارزه کسب کرده‌اید مقداری پول دریافت خواهید کرد که با استفاده از آن می‌توانید اسلحه‌های جدیدی را خریداری کنید و یا اسلحه‌های قدیمی خود را ارتقا دهید. طراحی نقشه‌های درون بازی نیز به خوبی صورت گرفته و در هر نقشه مکان‌هایی برای سنگر گرفتن و یا کمین کردن و غافل‌گیری تعبیه شده است. ویژگی جالب دیگر بازی، امکان عضویت در کلن‌های درون بازی و بازی کردن با دوستانتان است که موجب جذابیت بیشتر Guns of Boom شده است.

بازی موبایل Guns of Boom

گرافیک سه بعدی بازی موبایل Guns of Boom به شدت محسورکننده و چشم نواز طراحی شده است. اگر چه گرافیک Guns of Boom در مقایسه با باز‌ی‌هایی نظیر Modern Combat 5 حرفی برای گفتن ندارد اما با توجه به حجم کم آن، خارق‌العاده طراحی شده است، به طوری که باعث تعجب‌تان خواهد شد. پرداخت مناسب به جزئیات در نقشه‌های مختلف بازی در کنار جلوه‌های بصری استفاده شده، باعث شده تا بازیکنان بازی Guns of Boom، کمبودی از لحاظ زیبایی گرافیکی احساس نکند. Guns of Boom در بخش موسیقی و صداگذاری هم از کیفیت قابل قبولی برخوردار است. موسیقی خوب و گرافیک خیره‌کننده‌ی بازی Guns of Boom، باعث شده تا با یکی از بهترین بازی‌های شوتر اول شخص موبایلی طرف باشیم.

اگر به ‌دنبال یک بازی آنلاین در سبک تیراندازی اول شخص برای گوشی موبایل یا تبلت‌تان هستید تا خود را ساعت‌ها در کنار دوستانتان سرگرم کنید، می‌توانید بدون معطلی و به صورت رایگان بازی Guns of Boom را از اپ استور و پلی استور برای دستگاه‌های خود دانلود کنید و از آن لذت ببرید.

دانلود بازی Guns of Boom


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده