// شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰

اضافه شدن چهار نسخه از Halo به بازی‌های Backward Compatibility در آینده نزدیک

مایکروسافت اطلاعات بیشتری از راه‌یابی چهار بازی Halo به سرویس Backward Compatibility کنسول ایکس‌باکس وان، منتشر کرد.

تیر ماه گذشته کمپانی مایکروسافت اعلام کرد که چهار نسخه از مجموعه بازی‌های Halo یعنی بازی Halo 3، بازی Halo 3: ODST، بازی Halo 4 و بازی Halo: Combat Evolved Anniversary از طریق سرویس Backward Compatibility  به کنسول ایکس‌باکس وان راه پیدا خواهند کرد. البته گفتنی است که هنوز به تاریخ راه‌یابی این بازی‌ها به این سرویس اشاره‌ای نشده است اما سازندگان خاطر نشان کردند که این بازی‌های به این سرویس راه پیدا خواهد کرد و در حال کار روی آنها هستند. در جدیدتریان اخبار بازی استودیو 343 اینداستریز (343 Industries) تاکید کرد که بازی‌های مذکور برای کنسول ایکس‌باکس وان منتشر خواهند شد.

در ادامه تیم Backward Compatibility افزود که در حال آماده‌سازی فایل‌های این بازی برای ایکس‌باکس وان هستند. همچنین اعلام شد که در طی چند هفته اخیر بازی‌های یاد شده در کمپانی مایکروسافت در حال آزمایش هستند. با این حال هنوز به تاریخ دقیق انتشار این بازی‌ها اشاره‌ای نشده است.

نه تنها تمام این بازی‌ها از طریق این سرویس برای ایکس‌باکس وان منتشر می‌شوند، بلکه تمامی نقشه‌ها نیز به طور رایگان ضمیمه آنها شده است. البته بسته نقشه Noble Map Pack برای بازی Halo: Reach، که پیش‌تر روی همین سرویس منتشر شده، رایگان نیست و سازندگان در حال برطرف کردن این ایراد با تیم Xbox Store هستند.

گفتنی است که کاربران می‌توانند این بازی‌ها را با استفاده از مجموعه The Master Chief Collection  تجربه کنند. این بسته بازی Halo: CE Anniversary، نسخه ریمستر بازی Halo 2، بازی Halo 3 و بازی Halo 4 را در خود جای داده است که تمامی آنها روی نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه قابل بازی هستند. همچنین بازی Halo 3: ODST نیز در این مجموعه وجود دارد.

در خبر‌های دیگر مربوط به بازی Halo، استودیو 343 در حال کار روی آپدیتی برای بازی Halo 5: Guardians است که پشتیبانی از 4K را برای کنسول جدید مایکروسافت یعنی ایکس‌ باکس وان ایکس  به ارمغان می‌آورد. کنسول قدرتمند مایکروسافت نوامبر سال جاری میلادی عرضه می‌شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده